tufsemor Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har nettopp meldt meg inn her. Har sett (og hørt) at det er så hyggelig fellesskap her inne, og lurer på om dere vil ha ei til å leke med? Men jeg kan altså ikke skilte med noen småttiser her i huset nå; minstemann er 5 år - men jeg har jo hatt det , hele 3 ganger..... Mine er 5, snart 7 og 15 år.To gutter , jente i midten. Ja, dette var nå litt om meg. Håper vi "snakkes".
phantomet Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Hei, Og velkommen hit. Klart vi vil ha flere å "leke" med. Vi synes det er stas med nye "fjes" her inne. Særlig slike som er hyggelige, morsomme, engasjerte, erfarne og snille... Noen hevder det er en fordel å være "moden", så om du anser deg for å være det, så sleng deg med!!! Det er en gjengs oppfatning at det er lett å komme inn...vanskelig å komme ut... Noen vurderer "avrusning" og institusjoner for tung avhengighet...for å klare å trappe ned... Men andre, som undertegnede, hevder å ha full kontroll...jada....*ler*
Superlis Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Ja helt rett,veldig hyggelig her inne...en blir litt avhengi...thi-hi. Gøy med nye fjes:) Velkommen:))
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 jo flere jo bedre ;o) velkommen hit.her er vanedannende å være.det kan jeg skrive under på,hehe vi snakkes ja.=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå