Gå til innhold

ul i morgen og gruer meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag var ei veninne på ul for å sjekke at alt sto fint til.. trodde hun var ca 10uker men så fikk hun vite at hun var 5uker og hadde en cyste på den ene eggstokken. det var så grusom å høre... fælt når det er sånn. hun skal tilbake om to uker men det er ikke sikker at det går bra.. noen her som har opplevd noe lignende eller vet om andre som har hatt det og har noen positive historier om det ? jeg skal egentli være glad for at jeg får vite kjønn i morgen..mest sansynlig men nå gruer jeg meg bare og skal hyle ut her hvis alt er fint....trenger noen som kan krysse fingrene for meg og tenke på meg ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner flere som har gjennomført graviditeter helt fint med cyster på eggstokkene samtidig. Klart, det er noe som skal sjekkes opp og alt mulig, men i langt de fleste tilfeller, så går det helt fint og gjør ingenting..

Og om det er standard UL du skal til i morgen, så må du huske at de fleste misdannede foster er luka ut av kroppen selv, på dette tidspunktet her. Så det tror jeg ikke du skal være så bekymra for. :)

Alt går så fint så.

Skrevet

huff da... dette var ikke noe kjekt aa hoere.. Jeg kan dessverre ikke hjelpe med noen historier, ettersom jeg ikke kjenner noen som har opplevd dette, ikl. meg selv.

Jeg skal krysse fingrene for deg jeg!!! aa jeg er sikker paa at alt staar bra til med den lille inni der!! Gi gjerne tilbakemld her i morgen! Vil gjerne hoere hvordan d gikk!! Men jeg er helt sikker paa at alt er bra!

Maaaasse maasse lykke til!!! xxxxxx krysser fingrene for deg og skal tenke masse paa deg imorgen!!!!Dette gaar bra!

Lykke-til klem fra meg :)

Skrevet

Berre tenk at det stort sett går veldig fint, og då e ultralyd ein fantastisk opplevelse. Går nok kjempefint! Skal tenka på deg:) Lykke te imåro!

Skrevet

ååååhh.dere er så søte. tusen takk. det varmte skikkeligt jenter:) tusen hjerteligt.:) jeg er 18+0idag så reiner med at hadde det vert noe så hadde det skjedd noe før. var på ul i uke 8 og alt sto fint til da. hørte hjertelyden i uke 14 og den var også fin. så tror ikke det er noe å grue seg til... er litt urolig ang spark da. tror jeg kjenner liv. har vert gravid en gang før så jeg burde jo huske. men jeg gjør ikke d. kan kjenne noen bobler av og til men det er ikke hver dag og jeg må konsentrere meg skikkeli for å kjenne noe.ligge helt i ro. men forige gang så kjente jeg ikke før i uke 21. men er usikker på om d er luftbobler eller spark. gleder meg til å kjenne utenfor. er ikke noe flink til å kjenne inni har jeg funnet ut hehe... igjen tusen takk.. skal gi beskjed med en gang jeg kommer hjem fra ul.. nå gleder jeg meg hihi...

Skrevet

forstår veldig godt at du gruer deg! jeg föler det samme selv.. men som du og de andre sier. Når man har kommet såpass langt i svangerskapet, er det som regel i orden. Hadde det värt noe feil, tror jeg man får signal på det på en eller annen måte .. i mange tilfeller iallfall. Så det går nok helt fint :) det kommer til å bli helt fantastisk! Jeg kjente förste ordentlig spark i dag, og er 17+6, så det kommer nok snart hos deg også

Lykke til i morgen da :-)

Skrevet

heisann og hopp alle sammen:) alt gikk strålende på ul i dag. og jeg er så glad.. vi skal få en datter og vår sønn får seg en lillesøster.. er så gla at alt var fint med henne. er utrolig rart og si henne.. men er kjempe gla for det:) hehe.. takk for all støtten:)

Skrevet

Gratulerer med prinsessa!! :) saa kjekt aa hoere at alt gikk bra!! Ser du, ingenting aa uroe seg for hehe :) saa heldig du er som faar en av hver!! Oensker deg masse lykke til videre!!

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...