Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 jeg sitter bare å slapper av framfor dataen....blir snart kvelden her...lillemann er litt vrang på søvnen for tiden...sto opp 2 i natt =(
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Hei hei.. sitter aa slapper av jeg ogsaa... kjeder meg litt heh.. babyen er usedvanlig rolig idag.. saa er ikke i det beste humoeret.. bekymret.. men det er nok ingenting galt.. Skal snart lage middag til typen.. piita nam nam...
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2007 ååå..pita er digg da=) har ikke spist middag enda vi..blir ikke i kveld kjenner jeg....skulle ha grandis da..så det gjør ikke noe =)
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Har akkurat skrive ferdig semesteroppgåve i engelsk *ghh* Vart ikkje fornøgd i det heile, men orka berre ikkje jobbe meir med den, så den er no sendt til læraren min. Det er jo berre godkjent/ikkje godkjent, så eg trur det skal gå greit... (forhåpentligvis) Føler meg såå lite engasjert i studia for tida altså...
SOMMER :) Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Sitter og venter på at min kjære skal komme hjem. Da skal vi steike en grændis... :-) Ikke akkurat en favoritt men har ikke spist middag i dag så jeg er utrolig sulten og da funker til og med pappizza... :-)
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2007 åå..hva studerer du da? jeg tenkte jeg skulle begynne skole til høsten...men så ble jeg jo gravid igjen =) så da ble det utsatt.....
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 hoertes kjedelig ut hehe.. men godt aa bare faa gjort d ferdig!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2007 ja papp pizza funker fint det=) så lenge man steiker den godt nok =) hater slapp grandis...den må være spør =)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 SItter ogsaa aa venter paa min type hehe. han er paa fotballtrening! grandis er jo godt da faktisk hehe.. godt naar man er sulten enkelt og godt.. hihi!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. mars 2007 hvilken pizza er best da?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. mars 2007 #11 Skrevet 15. mars 2007 hmm av grandiosaene.. mener jeg faktisk den originale.. var hekta paa den med kjoettdeig og loek.. men NO MORE.. kun den originale. Men som dere sa.. den maaaa vaere goodt stekt.. sprooe aa god heh.. Men av alle pizzaer mener jeg da hjemmelagd pizza.. hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå