Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må alltid skifte en bleie midt på natten, hvis ikke er jeg garantert at han tisser gjennom! Skifter selfølgelig bestandig bæsjebleiene, men drøyer tissebleiene til amming nummer to!

Men jeg har hørt om folk som aldri skifter med mindre det er bæsj, blir ikke babyen tissevåt gjennom da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har aldri skiftet bleie på natten, bortsett fra bæsjebleie da....

han har aldri tisset seg ut. Bruker du riktig str på bleiene? kan være en mulighet at du burde øke et steg på bleiene. Det gjorde jeg i begynnelsen - dagbleier og nattbleier....

Skrevet

Skifter alltid bæsjebleier, men sjelden hun bæsjer på natta nå.

Tissebleier pleier jeg som regel ikke å skifte annet enn om hun er lys våken på natta, men når hun først sovner lar jeg det være til dagen gryr og så får hun seg et skikkelig godt stell, og smører henne ekstra godt inn. Har aldri vært sår en eneste dag.

Skrevet

Her skifter vi nesten alltid på natten. Står opp og ammer uansett, og når vi skifter mellom puppene så våkner han nok til at han orker en pupp til. Skifter vi ikke, så er han for trøtt til å spise seg ordentlig god å mett.

Men han har sovet natta gjennom noen få ganger, og bleia har holdt tett den :) (Bruker tøybleier og ullbukser, funker supert)

Skrevet

pleier å skift en gang til natten,og det går fint.:)

Skrevet

Har aldri skifta bleie om natta på henne. Har aldri tissa gjennom bleia heller.

Selvfølgelig skifta vi på henne om ho bæsja seg ut om natta, men de gangene kan vi telle på en hånd.

Dersom du hadde gått opp en størrelse i bleie om natta da? Da holder det ivertfall en stund til...

Skrevet

Skifter bare bæsjebleier, og de er sjeldne om natta. Snuppa får ny bleie i 18-tida, og ny neste morgen i 7/8-tida. Det går fint det, men bleia er temmelig full da. Det går aldri gjennom og hun blir aldri sår av tissebleier.

Skrevet

Vi måtte skifte bleie en gang om natta i en lang periode. Men så fant vi ut at vi kunne bruke Pampers Easy Up i en større størrelse, endelig holdt bleia hele natta.

Prøv dere frem med ulike bleier, men jeg anbefaler å prøve Up&Go eller EasyUp!

Skrevet

Hadde problemer med at hun tisset i gjennom en periode da vi brukte libero, måtte skifte pysj og bleie flere ganger i løpet av natten, men så gikk jeg over til pampers active fit, og har ikke skiftet bleie på natten mer enn 1 gang, da hadde hun bæsjet.

Bleien er ganske så tung og våt når vi våkner på morgenen da, men det har gått helt fint, ikke sår eller rød heller, smører henne med litt sinksalve før hun legger seg, og det funker bra.

Skrevet

Junior sover 7-10 timer i strekk så han har maks et skift i løpet av natten så jeg pleier å skifte bleie. Han pleier å roe seg fort i vugga igjen så det er ikke store bryet og da slipper vi lekasje og evt. sår stump.

Skrevet

vi skifter ikke om natta og snuppa mi sover fra 2000-1000. og hun har aldri vært sår eller tissa seg ut.. gutter har en større tendens til å tisse seg ut da pga snoppen.. hehe

Skrevet

jeg har skiftet kanskje 2-3 bæsjebleier på natten..og hun er nå 10 mnd.. skifter aldri bleie ellers..hun har aldri tisset igjennom noen bleier..

kanskje du må bytte bleiemerke?

Skrevet

Har skiftet bleie på natten 1 gang..hehe..det var på sykehuset første natten etter gutten kom :) Etter det har han ikke bæsjet om natten og ikke tisset gjennom bleia en gang.

Skrevet

Vi gjør ikke det (med mindre det er bæsjebleier så klart, men det tror jeg ikke har skjedd på natta ennå og hun er over 6 mnd)), aldri vært noe problem hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...