Gå til innhold

Hei!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Ny på klubbsiden, jeg. Har pleid å holde meg på småtroll, men jeg er så mye på nettet for tiden at jeg trenger flere forum å følge med på. ;P

 

Jeg er 27 år, fra Bærum, men ingen typisk Bærumsfrue! Gift med drømmeprinsen min i 1 1/2 år. 3.august fikk vi verdens beste gave, lille Linea. Hun er en hyper liten frøken som åler seg rundt og leker med alt som ikke er leker (spisestuestoler, panelovner, ledninger o.l.), skravler i vei (da-da-da i forskjellige tonefall, næin-næin, hada, data, mam-mam, mmm, nam.. noe nytt hver dag) og smiler nesten hele tiden.

 

Håper det er plass til oss her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner du er sekretæren her ;P Du får sjekke at jeg har gjort rett på begge bursdagslistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei så koselig at det kommer flere hit, velkommen skal du være!

 

Viss du vil vite litt om oss er jeg 27 år, bor i Oslo, samboer. Guri ble født 13.08, hun åler seg ikke så mye enda, men hyler og snakker som bare det:o) Mange av de samme lydene som Linea ser jeg, morsomt:o)

 

Håper du vil trives her sammen med oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! Så fint at du har funnet frem til klubbsiden vår:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, hvis du er mye på nett og savner ting å gjøre kan du jo lage hjemmeside!! Jeg har begynt på en piczoside og er helt hekta!! Tar en del tid!!

 

her er siden vår www.lillesahl.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:)

 

Alltid morro når det dukker opp noen fra bærum:) Vi er fra sandvika og snuppa vår kom til verden på samme dag som din:) fødte du på bærum eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fra slependen, fødte på bærum. Skal snart flytte til Bærums Verk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...