Gå til innhold

Gummis og Phantis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kos dere med lunsj imorgen!

Jeg er bare litt mørkerød av misunnelse i fjeset..........;-)) Men altså, jeg unner dere det av hele mitt hjerte!

Gleder meg til jeg skal jobbe deltid etter påske, så jeg også kan leke med dere:-)

På lørdag skal jeg og lille rosa til Dailis og leke......Hennes data har krasjet, så jeg tror hun kjeder seg nå:-) Men snart får hun armene fulle med små søte rosaer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og forresten så er jeg ikke såååå mørkerød i fjeset heller, for jeg ser faktisk ganske så frisk og brun ut, fordi jeg har fått ny hårfarge.......plutselig fikk jeg en helt annen ansiktsfarge og:-) Snodige greier:-))

Skrevet

og forresten igjen...........nå skal jeg gå og se Marias menn på dvd, så det så................;-))

Skrevet

HAHAHAHA

Du kler den fargen i fjeset altså.... Og jeg som lurte på tur til Moss lørdag...Hmm...

Etter påske kan vi leke masse, masse, masse... *ler*

Skrevet

Takk, takk! Gleder meg, jeg. Og etter litt skravling på MSN så har jeg nå endt opp også med en middagsinvitasjon i Phantomhulen for mine tre søte små prinsesser og meg i morgen ettermiddag ;-)

Gummismannen er på guttetur i helgen og da gjelder det å finne på hyggelige aktiviteter for oss jentene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...