Gå til innhold

Hm.... Er det fler som befinner seg i sone "midtimellom?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 33 i morgen og føler meg veldig føde klar, vet barnet har gått av de 7 resterende ukene, men kroppen her er sliten, men 51 dager går så fort :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 33+3.... 48 dager til termin...:) så ikke høygravid før om 8 dager.....:)

Skrevet

Jeg hører også til der =P

Kom over hit i morgen *hehe*

Tyvstarta litt =P 59 minutter igjen =P

Skrevet

Heheh! Skrev det i innlegget ditt =) (At det var godt det var fler som tilhørte her inne.. hihi)

Skrevet

Jeg er oxo i denne delen av trimesteret (=) jeg har 61 dager igjen. bare 2 dager til så er jeg under 60 =) det går veldig fort syntes jeg selv om jeg er sykemeldt. er litt kjipt å gå her hjemme helt alene når Thomas er på jobb men går seg til=)

Skrevet

Jah, gjør jo det. Så jeg er inne både på 2. tri og 3. tri. Det er rart egentlig, for når jeg gikk over på 2. tri var jeg aldri inne på 1. tri å kikket. Men forskjellen er jo at det er veeeeldig mye fokus på "er jeg gravid" på 1. tri, og "er fødselen i gang" på 3. tri. Så vi får bare pendle ei stund til.

Du er i bra form eller Trine? Jeg synes alt er blitt så ubehagelig nå, sitte, ligge, gå, stå osv. Beibien min ligger å presser opp mot ribbeina, og jeg synes det er altfor tidlig! Mener at slikt ikke kom før 30-34 uke med de første to. Men hva husker man egentlig.

Kanskje jeg må gå i badekaret? Hadde vært litt kosli, og hjelper på rygg/bekken gjør det også.

Skrevet

Jeg er der du er :) Jeg har termin 6 dager før det så jeg er 29+1 i dag. Men det er ikke så lenge igjen før det er vår tur også. :) Jeg har igjen 78 dager i dag og da er det jo bare 38 dager til jeg er høygravid :-) Og det går fort. Bare litt over en mnd det ;)

Skrevet

Hehehe. Jeg er så enig så enig.. Vi får pendle litt til ja ;)

Joda, formen er sånn tålig grei. Jeg var inne på føden en tur ufrivillig på mandag. Hadde ikke kjent liv i magen på tolv timer, men alt var bra da jeg fikk CTG og UL. CTG viste noe jordmor ikke likte så veldig godt, nemlig at jeg har noe som heter urolig livmor.. Den trekker seg sammen litt ofte :s Og det liker de ikke.. Så jeg har fått streng beskjed om at hvis jeg får mere kynnere så må jeg ringe sykehuset så fort som mulig. Jeg syns det er veldig ubehagelig å sitte rett opp og ned, for bebisen min ligger også å sparker opp mot ribbena mine! Ligget med hodet ned de 3 siste kontrollene, så jeg håper han\hun ikke snur seg igjen.. :s

Jeg og ani14.06.07 skal reise og bade litt i basseng vi. Fått en del tips fra fysio om hva vi kan gjøre og ikke kan gjøre...

Skrevet

Så bra at dere har fått gode tips. Jeg var hos manuellterapeut, men han skravla bare i vei om hva som forårsaker bl og slikt, veldig få konkrete tips (som jo var det jeg håpet på) Men men. Jeg skal ikke g åpå behandling eller noe. Jeg trur mi livmor også er ganske urolig. Har hatt kynnere siden uke 12, og får kynnere av å tenke på kynnere, gå og stå. Men jordmora sa ingenting om at jeg måtte ta det med ro eller noe. Men så har jeg ikke vært på sykehuset heller, da. Regner med det går seg til. Vi har jo bare ørtogfjørti dager igjen. Hehe.

Skrevet

Hm.. Trodde disse manuellterapeutene skulle gi råd jeg, og ikke skravle om alle andre ting.. de skal vel hjelpe deg med å finne noe du KAN gjøre!?!

På CTG registreringa viste den nederste linja ganske mye "hopp og sprett" Hadde kynnere som kom så tett som hagel, og jordmora er ikke helt fornøyd med de siden hu mener at det kan gå over til fødsel etterhvert. (Etter 17.mai så gjør det da ingenting!!) Hehehe..

Sitter på msn og KJEEEEEEEEEEEEEEEDER Meg!! URK!

Ja, vi har jo "bare" noen dager igjen.. heheheh

Skrevet

Ja det er jo ingen som er pålogga! Dårlig gjort! Jeg skal til jordmor på mandag, så jeg regner med at ho kan være litt mer konkret. Når går du ut i permisjon? Jeg tenkte å gå ut 17. mai, trur det er rimelig tre uker før termin. Litt usikker på når jeg skal sende alle papirer - kanskje jeg stikker innom nav idag, har jo tid. (bilen er på service, den store ventedagen)

Har faktisk sett hele det der frokost-quizgreia på tv2, og det sier jo alt om hvor kjedelig det er. Hehe. Og hvor tungt det er å reise seg og finne fjernkontrollen;)

Skrevet

jaaaaaaaaaaaaaaaaa, har faktisk samme termin som deg trine....

men håper å få litt før:)

men føler meg faktisk veldig høggravid.....

Skrevet

Tror ikke jeg har deg på msn en gang jeg xenaen!! Kjipern..

Jeg går ut i permisjon 17.mai =) Gleder meg veeeeldig til det! Jeg har alle papirene klare, så de skal bare sendes.. Kommer til å levere de om 1-2 uker tror jeg.

Kjedelig med bil på verksted! Jeg skal ha min på EU godkjenning på torsdag!! ÅÅÅÅ som jeg gleder meg.. Eh.. Not..

Har tv`n på, men er ikke sikker på hva som er på den egentlig!

Skrevet

Hehehe... Ja, jeg håper på å få litt før jeg også! Men jeg føler meg så absolutt ikke høygravid.. ER ikke så stor, og har magen lavt. :s

Skrevet

Jeg er ikke høygravid, eller fødeklar...

13 dager igjen til jeg er høygravid da, og det går fort tror jeg:)

Skrevet

75 dager igjen i dag... så er fortsatt i gråsonen! Heldigvis går dagene kjempefort, så plutselig sitter jeg der høygravid og fødeklar jeg også!

Skrevet

Hehehe!

Godt det er fler.. Antakeligvis kommer jeg til å få panikk den dagen jeg går ut i permisjon for at jeg ikke har alt jeg trenger osv..

Skrevet

Ja også jeg som går å venter på snøsmelting for å få tak i alle babytingene. Stress, ja!! Snøsmelting - i nordnorge. Er jo fanden ikke før st.hans. Så da så. Beibi kan ikke komme på termin, da nei, må vente i alle fall 14 dager .haha. Også er jo alt så tungt allerede, så det blir artig når jeg endelig kan begynne med redebygging, og klesvask og alt som hører til - i juni.

Skrevet

Jeg føler meg også i gråsonen her :o) Har i dag 69 dager igjen.

Synes hver gang jeg passerer en tier (70,60,50 osv) er en milepel, pluss at nå skal jeg til kontroll hver 14 dag så da blir JM timen en milepel også, he he. Ble sykemeldt 100 % på torsdag så jeg er redd dagene skal bli mye lengre nå. Beskjeden er å ta det mer med ro for jeg har holdt et alt for høyt tempo, så jeg driver å funderer på hva jeg kan gjøre for å holde fokuset borte fra antall dager igjen, he he.

Noen tips??

Skrevet

Heheh.. Her er vår"flommen" i full gang, snøen smelter som bare f, og hagen er fri for snø hvis det holder på sånn som nå, om 3-4 dager =) Nå er det 7 varmegrader ute og skikklig knallvær! Bebisen kan komme på terminen eller en uke før. Hehehe.. ;) Helt greit for min del ;)

Skrevet

Jeg er så absolutt i gråsonen! 82 dager igjen og tenker å gå ut i permisjon fra 17. mai. Har sendt inn alle papirer til jobb og nav jeg da. Fått brev om at deter innvilget 80% dekning i 1 år:)

Mangler bare å sende inn farskapserklæringen til folkeregisteret. JM mente vi like gjerne kunne gjøre unna det før fødsel slik at gubben slipper å bly brydd med det midt i fødselen:)

Skrevet

Hehehe.. Du har termin EN dag før meg du altså =) Hehehehe.. Moro =)

Jeg skal gå ut i permisjon 17.mai iallefall ;) Og gleder meg noe fryyyyyktelig til det!

Jeg har sendt inn papirer til jobben for en stund siden, men ikke til nav. Men det blir vel gjort denne eller neste uke tenker jeg.

Farskapserklæring, er det noe man må fylle ut også?? Herregud så mye papirarbeid. Heheheh

Skrevet

ja jeg er jo "gammel" traver her inne jeg ser du::) Ha ha ha! Jeg også gleder meg veeeeldig til permisjonen:) Er 50% sykemeldt pga mye kynnere nå og håper å fortsette slik frem til permisjon. Kjenner det er deilig med halve dager på jobb og dessuten har kynnerne avtatt masse etter SM:)

Farskapserklæring må man som regel fylle ut rett etter fødselen sa JM, men hun mente at hun kunne være vitne for oss når vi fylte ut papierene så var liksom den biten i orden nå lenge før fødsel. Er jo ikke akkurat morsomt å få trykt et skjema opp i trynet få minutter etter at barnet ditt er kommet til verden heller da...

Skrevet

72 dager igjen, termin 28 mai.. Synes jeg ser lyset i det fjerne, liksom.. Egentlig ikk mange ukene å jobbe, heldigvis, pga påååskee =)) Gikk til innkjøp av et laaaangt skohorn her om dagen.. Blir svimmel og anpusten av å ta på skoa..Mister jeg mobilen på gulvet så regner jeg den som tapt inntil sambo kommer hjem... LITT tyngre denne gangen, men gleder meg enormt til belønningen=)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...