Gå til innhold

Hm.... Er det fler som befinner seg i sone "midtimellom?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hverken høygravid eller fødeklar...

Koselig å lese om alle som føder om dagen, men jeg har liksom sååååå lang tid det blir aktuelt.. Fler enn meg som ikke er helt høygravide eller fødeklare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg!! Er 29+6 så det enda noen dager igjen til jeg kan kalle meg noen av delene! :o)

Skrevet

Takk og lov... Da er det fler enn meg som føler seg litt "utenfor" her inne.. :s

Skrevet

Hei hei, er her jeg, og er desverre hverken fødeklar eller høygravid. Har 67dager igjen fremdeles, så blir nok nødt til å holde ut en stund til:)

Ser ut til at det er mange fødeklare her inne på forumet, men det er vel de som har mest fritid tenker jeg:) hehe..

Skrevet

Heheh! Bra at du også er her!!

En dag er vi fødeklare hele gjengen, og da er det vel noen andre som befinner seg i den sona.. Hehehe.. ;) Sånn er det bare =)

Skrevet

Jeg er 29 uker i måren, og heller ikke fødeklar eller høygravid. Skulle ønske jeg var det, denne bekkenløysinga tar livet av meg snart!!!! (syte og klage)

Skrevet

Ja, og da er det vi som sitter og kjenner etter og lurer på om noe er på gang kveld etter kveld.. hihi:)

Skrevet

Bekkenløsning er noe dritt.. Har en del av det selv....

Tiden fremover kommer til å gå kjempefort tror jeg!

Skrevet

Jeg er heller ikke høygravid eller fødeklar ennå...

Har 66 dager igjen, så fortsatt endel tid....

Vi er nok flere:-)

Skrevet

same her.. 72 dager igjen.. men føler at det begynner å ta på kroppen nå.. men får håpe tiden flyr... har begyt å få litt panikk nå,alt skal kjøpes og hus med tak og vegger skal vaskets;) hihih men brenner meg hver gng, er kake og ødelagt i bekkenet etter en slik økt...

Skrevet

64 dager igjen her.. Vært sykemeldt såog si hele tiden, og det er ALTFOR lang tid igjen!!!

Skrevet

75 dager igjen her:) Gleder meg til permisjonen begynner (har 30 arbeidsdager igjen...)

Skrevet

Hehe.. Jeg gleder meg til permisjonen begynner jeg også! Jeg går ut i permisjon 17.mai =) så jeg har igjen en del dager... Men BARE 2 arbeidshelger!! jippi!!

Skrevet

Heisann! Jeg har 69 dager igjen, og føler meg langt fra fødeklar enda... Men jeg tror tida framover vil gå ganske fort alikevel...forhåpentligvis...:)

Skrevet

jeg har 49 dager igjenn, men syns tiden her inne går fort, tenk snart er vi høygravid:)

Skrevet

Jag har igjen 85 dager... Det er LITT lengre enn du ;) Hehehe

Skrevet

heheh...ja...føler meg bare tjukk liksom...

Skrevet

Jada, er også i denne sonen. Er 29 uker, men sikkert like stor som en førstegangs høygravid....

Skrevet

Heheh! Tja, jeg vet ikke hvor jeg er hen jeg... Jeg er 28+1 i dag.. Ligger bilder på profilen min om du vil se magen. hehehe

Skrevet

Jepp, har 82 dager igjen til UL-termin og 70 dager igjen til menstermin.. ;)

Skrevet

Hei på dere!!

Jeg må vel også si at jeg føler meg litt i "gråsonen" her... har 79 dager igjen, og føler at det er laaaaaangt igjen før jeg skal tenke på fødsel..

(snikleser fortsatt litt innpå 2.trm, og er mest på skravle om dagen da..)

Skrevet

Hehe..

Jeg også..... Syns det er litt kjedelig å lese alle trådene om fødsel som er i gang når man har igjen såååå mange dager.. hehe

Skrevet

Har 83 dager igjen. så jeg føler meg definitivt i "sonen"! Har akkurat kommet inn hit igrunn. Følte veldig at jeg ville være ferdig med 2.tri, men føler meg ikke helt "hjemme" her på 3. tri ennå nei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...