~anette & lukas + ella ~ Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Når kan Lukas flytte inn på det nye rommet sitt? Ble ferdig med å male på tirsdag. Er det trygt nå tro?
komplett familie Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 jeg har hørt at det skal gå en ganske lang stund når man bruker oljemaling - tror jeg har hørt rundt 1-2mnd! Luft godt og masse..... Hadde jeg vært deg ville jeg ha hørt med en maler for å være sikker, for det er en del gasser som skilles ut. jeg ville ha ventet en stund til
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Man skal faktisk helst vente 6 mnd når det gjelder olje maling!! Eller har du kjøpt den uten white sprit? Gassen sitter i lenge.. Så du burde absolutt vente lengre. Er særlig hvis du lukker igjen døren til rommet. Vi malte skapet til babyen i august, dørene stod oppe hele tiden og i januar la jeg inn klærne hans og lukket dørene. Stinket helt for j.. etterpå, måtte vaske alt. Bruker det fremdeles ikke. Så lufte masse og vent ei stund til! Ring malingsbutikken og hør hva som er minimum.. =)
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2007 Oi, visste ikke at jeg måtte så lenge... Tror jeg ringer malebutikken i mårra bare for sikkerhets skyld. De burde jo vite det. Har forresten hørt at vannmaling gasser like mye som oljemaling, bare at en ikke kan lukte det. Det var fra ei som jobber på malebutikk. Om det stemmer er en annen sak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå