Heidi****** Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Vi har booket fotograf som tar følgende priser: 1500,- for å ta bilder under hele vielsen - ca. 1 time og fotografen kommer tidlig og tar bilder av brudepikene, brud og brudgom som venter ved kirken 500,- for å ta bilder når vi kommer ut av kirken 4900,- for å ta bilder på location for bryllupsfesten -1time Er dette dyrt..? Sambo holt på å dette i bakken og mente vi burde kjøpe et flott kamera for pengene og få svogers til å ta bildene..... Det er en anerkjent fotograf og jeg vil gjerne ha flotte originale bilder fra den største dagen i vårt liv!!
aanonym Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Om dere har råd til det og begge ønsker å bruke så mye penger på fotograf, er det sikkert i orden. Personlig ville jeg aldri vurdert å bruke 7000 kr på bilder - før et eneste bilde er fremkalt... Vi har booket en veldig flink fotograf som flere kjente har brukt tidligere, kjempeflink. Oppdraget er omtrent det samme som hos dere. Han tar 1000,-...
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Vi har fått to lærlinger til å ta bilder,de har vært i lære i 7mnd og er kjempe flinke! For : Redigering album med 10 bilder cd med resten slik at vi kan fremkalle dem selv (slippe å betale blodpris hos fotograf for det) 1 time fotografering med hvem vi vil betaler vi ca 2200kr! Er kjempe fornøyd jeg!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Jeg støtter deg jeg, Heidi! Nå er det 1/2 år siden vi giftet oss og det eneste vi sitter igjen med etter å ha blåst av 130 000kr på bryllup, er ringene og bildene. De to tingene bør prioriteres!
Vannmann35 Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Synes det er kjempedyrt og vet ikke helt om jeg har lyst til aa bruke saa mye penger paa brudebilder. Sjekket noen fotografer, de tok 5000 for brudebilder, men 1500 for alle andre typer bilder. Synes det er skikkelig rip off! Naar man bestillere en tjeneste skal kvaliteten vaere topp uansett, saa det boer ikke vaere noen forskjell paa det arbeidet som legges i det aa ta brudebilder contra det aa ta bilde av en baby.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Jeg ville ikke betalt så mye for bilder. Har heldigvis en dyktig fotograf i vennekretsen, men ville uansett ikke vurdert å betale sliek summer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå