Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Sønnen min på straks 7 mnd som hoster, skikkelig tørrhoste, og det surkler i brystet hans. Har holdt på i 2 dager nå, almennetilstanden er fin og han har ikke feber. Noen som har noen ide på hva det kan være/ om jeg bør være obs på noe? Vennlig hilsen førstegangsmamma..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Du kan godt være obs på kikhoste hvis det blir ille og/eller ikke vil gå over.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Han har feber nå, er det vanlig ved kikhoste? hadde 38,7 i feber, men er like blid HI
75 modell og mamma til 6 Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Min lille tass på 2,5 mnd fikk kikhoste da han var 3 uker smittet av storesøster på 2,5 år, ved kikhoste blir man meget syk, kraftige tørre hotekuler med påfølgende pustestopp (blir blå i ansiktet)og kiker etter luft ved innpust! Tror heller det kan være rs virus. Få legen til å ta en neseprøve så er du på den sikre siden! Lykke til.
Labbetøs Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Jeg synd heller dette høres ut som RS enn kikhoste. Jeg har nettop vært innlagt på sykehus med RS på min lille tulle. Les innlegget mitt: http://www.dinbaby.com/forum/thread/8491176 Rebekka hadde da RS. Hun fikk feber den fjerde dagen med hoste, og ble mye dårligere etterhvert. Dra til legen og få de til å ta en RS prøve av snørret litt langt opp i nesen på gutten din. Han blir neppe så syk som Rebekka etterhvert ble siden han er en del eldre, men siden det er veldig mange som får RS nå (er vist noe som går) så ville jeg sjekket det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå