temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 NIVÅ MED GALSKAP Vet ikke om dere gærne damer her inne trenger det, men... Fant denne på et annet forum som jeg slenger innom av og til... 1. Ved lunchtider setter du deg inn i din parkerte bil med solbriller på og peker med en hårføner på passerende biler. Se om bilene sakker ned farten. 2. Rop deg selv opp over det interne høyttaleranlegget. Ikke prøv å skjule at det er din stemme. 3. Hver gang noen spør deg om å gjøre noe, spør du om du kan ta med pommes frites til dem samtidig. 4. Sett søppelbøtten opp på arbeidspulten din og merk den ”inn”. 5. Sett koffeinfri kaffe i kaffemaskinen i tre uker. Når alle har kommet seg over koffeinavhengigheten sin bytter du om til espresso. 6. I huske feltet til alle sjekkene dine skriver du: “seksuelle tjenester.” 7. Avslutt alle setningene dine med “i følge profetien.” 8. Bruk aldri punktum. 9. Så ofte som mulig småhopper du istedenfor å gå. 10. Spør folk hvilket kjønn de har. Le hysterisk når de svarer. 11. Spesifiser at du skal ha med deg maten når du kjører gjennom mcDonald’s “drive-through”. 12. Syng med i operaen. 13. Gå til en poesiaften og spør hvorfor poesien ikke rimer. 14. Sett opp myggnetting rundt arbeidsområdet ditt. Spill av en kassett med jungellyder hele dagen. 15. Fem dager i forveien forteller du vennene dine at du ikke kan komme på festen fordi du ikke er i rett stemning. 16. Få medarbeiderne dine til å tiltale deg med bryternavnet ditt, Harde Kåre 17. Når du får penger gjennom minibanken, roper du ”jeg vant!”, ”jeg vant!” ”tredje gangen denne uken!” 18. Når du forlater dyrehagen, begynn å løpe mot parkeringsplassen mens du roper: ”Løp for livet, de har kommet seg løs!” 19. Fortell barna dine under middagen: ”På grunn av den trange økonomien må vi kvitte oss med en av dere.” 20. Gå spesielt tidlig fra jobben på fredag, og mumle noe om at "jeg må hjem og finne meg sjæl."
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Hahahahaha.................dette skal testes ut på jobb ja;-))) Da blir det liv rai rai............
Superlis Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Thi-hihihihahahaha så det liksom for meg...ville vært morsomt:))
Trollmora Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Ha ha ha Synes spesielt denne var fiiin: "Sett koffeinfri kaffe i kaffemaskinen i tre uker. Når alle har kommet seg over koffeinavhengigheten sin bytter du om til espresso." Snakk om speed )
Zandra72 Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Ha ha ha ha! Morsomt!!! Denne må jeg klippe og lime;o)
Tiggywinkle Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Hi,hi... Kanskje jeg stenge meg inne i myggnetting og spille jungellyder førstedagpå jobb etter permisjon, da blir det vel enten ringt etter lege-eller de bare konstaterer at alt er som vanlig:-)
♥Snulder Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har tydeligvis et sunt nivå av galskap..... punkt 17 og 19 har blitt utprøvd tidligere!!!! Ungene lo bare av meg, og venninna mi som jeg hadde med meg ved minibanken snek seg diskret vekk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå