Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9538143 har denne annonsen liggende men får ikke veldig mye respons på den. Ber jeg om for mye penger, eller er det noe feil på annonsen som jeg ikke ser? Tips mottas med takk. Vil gjerne bli kvitt den for jeg har ikke altfor mye plass og synes det er synd å kaste fine ting:)
Amabolla Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Bytt bildet til ett sånn leverandørbilde eller ta ett nytt der det ikke ligger "private" ting rundt. Kanskje legge til noen flere bilder med og uten barn i? Og skriv i annonsen hvor gammelt bilsetet er. Det er mitt forslag:)
energica Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Ser fin ut den Jeg ville nå kjøpt nytt sete, for det koster jo det samme,, når det er på tilbud da. Vi har Maxi cosi, 1500, men de selger det for 1000 veldig ofte.. Bare en tanke.. Prøv med bilde uten baby oppi?
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Man blir gjerne anbefalt å ikke kjøpe brukt bilsete. Man vet aldri om det kan ha vært i en bilulykke og derfor ikke fungerer 100% som det skal. Det kan være noe av grunnen... Men lykke til med salget. Fin reklame og vise til annonsen her på forumet. ;P
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Ikke for å være slem, for sånn ser det ut hjemme hos meg og. Men jeg ville fjernet alt rotet som ligger rundtforbi. Når jeg ser det tenkter jeg, hmmm, de så rotete ut, de har sikkert ikke behandlet setet noe fint. Kanskje det er fullt av flekker osv. Selv om det ser sånn ut hos meg og, så tenker jeg sånn! Og så ville jeg tatt flere bilder, og bilde uten baby oppi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå