penut3 Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Har rare stikninger nedentil og babyen er veldig akiv....,tisser nesten hvert tiende minutt... Noen erfaringer? Er 33 uker i dag, andre barnet, men husker ikke dette forrige gang...
m@rie82 Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 jeg var på kontroll i forrige uke, fredag, da var hodet ikke festet. frem til i dag har jeg kjent mer press nedentil og tisser veldig ofte. var på ny kontroll i dag, og nå satt hun bom fast! så, ja, tror det kan ligge noe i det...
Strålende Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Jeg var hos lege i går og da mente han hodet hadde festet seg, men min periode med tissing hele tiden roet seg veldig for en uke eller to siden.. men kjenner mer press nedover nå... Men ellers vet jeg ikke om jeg kan si at jeg har merket noe spes. Sikkert litt forskjellig fra dame til dame ;o)
tb74 Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Hei, Kan ikke merke om det er festet, men merket med en gang at babyen hadde lagt seg med hodet ned. Presset mot bekken og blære ble med ett mye større, og jeg kan kjenne hæler opp under ribbena. I tillegg hender det at babyen flytter litt på rompa slik at magen til tider ser litt deformert ut. Hodet er nå så godt som festet i følge jordmor, og magen er i ferd med å synke litt ned. Er i uke 35, dette begynte hos meg i uke 33.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Vet ikke om det er hodet som fester seg, men kjenner at det presser nedi bekkenet.. Er i uke 35, og gutten min har ligget i hodeleie noen uker, og på ul i går fikk vi vite at han ligger godt nedi:)) "klar til avgang":)) Har endel nedpress, og føles som om han skal dette ut noen ganger...føles litt sånn hoven på en måte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå