Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på 5 mnd kontroll nå og jenta mi er lang og slank ja...

6785 og 69 cm lang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mi var 68,5 cm lang på 5 mnd kontr.,men derimort 8100 gr:) så du har ei veldig lang og tynn jente ja. Hva sa de på HS da?

Skrevet

Er det langt? (sorry, har ikke peiling). Snuppa vår var også 69.

Skrevet

hun har alltid vært sånn da.. lang og slank sier de bare.. det var ikke noe galt, men hun strekker seg veldig og fordeler vekta uttover kroppen.. ikke mye valker på denne jenta.. sier jente jeg for hun ser ut som ei veldig lita jente og ingen baby... folk tror jo hun er gamlere enn hun er da.. på babysvømming spurte de om hun var ca 5 mnd når hun ikke hadde blitt 3 engang osv.. måtte minne på folk til og behandle henne som en liten baby og støtte nakke osv når hun var lita.. hihi... jaja...

Skrevet

ho er ei slank jente da ja.jentene våre var 67 cm og 69 cm på deres 5 mnd kontroller, men de veide noe mer enn din datter.

Skrevet

Har ikke peiling jeg heller da..men jeg trodde 69cm var normal lengde i den alderen jeg, når en tenker str. 68 er fra 4-6 mnder feks. Men ikke vet jeg. Tulla mi er ikke blitt så gammel ennå, hun er 3mnder og 64cm.

Skrevet

Hm, da har du ei slank jente ja... Go'klumpen min var 71 cm og 9280g på 5 mnd kontrollen. Han er gutt da, de er vel ofte litt større enn jentene.

Skrevet

fikk beskjed med begge jentene at de var lange. men de er så fine atte:O)

Skrevet

jenta mi var 69,5 cm på 5 mnd kontrollen, men veide 8680. Så tror nok du har en veldig slank jente ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...