Yara Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Anbefaler dere den? Kan en baby på 6 mnd bruke den? Kan de sove i den?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Har den ikke,men synes den er for åpen for 6mnd gammel baby. Passer bedre til barn over 1 1/2år
turbogutt Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 det kommer vel litt ann på til hvilket bruk man skaffer seg den... vi har planer om å kjøpe den til vår gutt på 9mnd, men vi har jo fortsatt den "store"kombivogna vår. trilla er ment for å bruke på kortere turer, på kjøpesenter o.l greit å ha en trille som ikke er så stor og tung også Så lenge barnet klarer å aitte oppreist, syns jeg den er fin jeg. Alt til sitt bruk
*Noisy* Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Vi har den til jenta vår på 6 mnd. Vi bruker den vanlige kombivogna til vanlig bruk, men kjøpte brio race til å ha på kjøpesenter o.l. Synes hun sitter ganske fint i den. Det går ikke å legge den helt ned, men såppas langt at hun sover godt i den også. Den er veldig lett, og tar liten plass i bilen, så jeg er ganske fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå