dritgrei hei hei! Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 for en annen bitteliten ting. dritgreibabyen har rett og slettt hatt en kompis på besøk, og dritgreigutten fikk være hjemme fra bhg i dag for han var så tett i nesen at han ble kvalm og kastet opp av alt snørret, så da har vi hatt verdens fineste dag med tre unger hjemme. Deilig at dritgreipappan har 50% permisjon og stiller opp for meg og ungene og nå enda en liten tass, deilig å kjenne at vi er på lag og at vi funker som team, det jubler jeg over. Vi har gått lang tur med to vogner og en liten fyr på sykkel, vi har ryddet litt og lekt og sunget og smilt hele dagen. En fin dag rett og slett! Mamman til lille gutten kom hit og vi har hatt en kjempekoselig dag og ettermiddag, med prat og middag og mat og kos og kaffe latte .... deilig deilig deilig! Nå har de to vennene gått hjem, dritgreibabyen sover, og yndlingsguttene mine er hos frisøren...
dritgrei hei hei! Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. mars 2007 vi har vært barnevakter.... det skulle det stå helt i starten der .... he he he, det er i grunnen ikke så lett å få med seg alle ordene. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Hørtes ut som en flott dag dritgrei:-)) Jeg har også vært hos frisøren idag og farget hår og klippet meg masse. Frisøren påstod at jeg hadde nok hår på hodet til to, og det er ikke første gangen jeg har fått høre det heller.......De tynner og tynner og tynner og tynner, men jeg har liksom like mye hår jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå