Milla-baby Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hei Lurer på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt rimelige mammaklær i Bergen? Var på Lagunen, der var det svært lite. Var en del på H&M men det var i dyreste laget synst jeg. Opp mot 450 kr. for en bukse som man bare kan gå med et par mnd...! Er bukser jeg trenger.... ingen ting som passer lenger...hehe
Mamma til M07 & M09 Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Prøvd kappahl? Der fant eg en bukse som eg likte. på lagunen. Og så en butikk på arken i åsane i 2egt, der har de litt mammaklær. Så har de jo mammashop under smørsbroen. der har de stort utvlalg, men er ikke helt sikker på priser da.
*RutIetutt* Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 De har Mama-Licious der - og de klærene er ikke så dyre. Jeg kjøpte meg en kjmempestilig og behagelig mammajeans der til 250,- kr.
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Ja, mama licius klærne er rimelige og veldig fine! Kjøpes på Mamashop under smørsbroen. Nettopp kjøpt meg en sommerkjole som jeg tenkte å gå med i konfirmasjoner og selskaper når det nærmer seg våren. De har noen veldig fine bukser, 2wear, tror jeg det er, de koster 550 kr, MEN vi skal jo være litt fine når vi først går gravide, og de er klassiske og kan brukes neste gang man er gravid!!
spurvemamma Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Kan noen hjelpe meg? Hvor er smøråsbroen? I sentrum?
*RutIetutt* Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Ligger i den gaten som går fra Hotel Neptun og opp mot kinoen..uff, dårlig å forklare jeg - men det ligger i hvertfall på høyre siden oppover den gaten der (vet ikke gatenavnet). Går du inn på www.mammashop.no står sikkert adressen der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå