Gå til innhold

kan du beskrive for meg hva du følte.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

av symptomer før testen blei positiv? fikk du symptomer som hodepine og kvalme før testen slo ut ??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og veldig vondt i korsryggen!!

takk til dere som svarer meg:)

Skrevet

var veldig kvalm, og slet skikkelig noen dager før eg tok test, med å få i meg mat. Hadde litt ømme bryster og. men ikke noe i korsryggen.

Skrevet

Mensmurringer og kjente litt kvalme før ikm.

Skrevet

...og litt ømme pupper som ble litt mørkere rundt brystvorten + at luktene ble litt annerledes...skarpere på en måte...

Skrevet

Jeg hadde en rar følelse i underlivet og trodde jeg hadde urinveisinfeksjon. Noen dager før følte jeg meg veldig oppblåst i magen.

Skrevet

Eg ville berre sova heile tida, følte meg meir utslått enn nokon gong før. Var kvalm og følte eg skulle få influensa.

Skrevet

Foerste gang jeg ble gravid (dessverre mistet jeg den gangen) var siste dag paa bryllupsreisen vaar i sommer. Jeg vaaknet den morgenen og var kjempesliten og litt svimmel. Mannen min hadde lagt masse planer for dagen--vi dro paa sightseeing, og jeg var med et par timer men etter hvert maatte jeg legge meg flatt ut paa en benk i Boston. Huff--stakkars mannen min som hadde lagt masse planer som han pent maatte gi slipp paa. Var saa svimmel, og vondt i ryggen, og kvalm og skikkelig uggen. Vi kom oss hjem til hotellet og bestilte en film den kvelden...jeg orket rett og slett ikke noe annet. Trettheten vedvarte etter at vi kom hjem...og ca en uke senere ble testen positiv.

Denne gangen (er i uke 23 naa) var jeg ikke saa daarlig, men rundt samme tid begynte jeg aa lure veldig paa om jeg var gravid. Kjente igjen symptomene fra sist gang. Og 4 dager foer IKM ble testen positiv.

Skrevet

så det tok en uke før testen slo ut? jeg har det akkurat på samme måte nå, er så trett, har hatt hodepine hver dag siden søndag, ryggsmerter og takvis kvalme utover hele dagen! føles ut som jeg bygger på en skikkelig influensa!

bruker aldri å være sånn i kroppen, står nesten en time i dusjen etter at jeg er ferdi på jobb! er så ødelagt!! :S så enten får jeg en suuuuper influensa eller så er det kanskje noe på gang;)

tusen takk alle for at dere svarer meg:)

Skrevet

Jeg hadde utrolig ømme bryster allerede fra "dag en". Dessuten så hadde jeg ligamentsmertene.

Ellers så var det ikke så mye, men jeg ble veldig obs på det - for jeg har aldri hatt særlig følsomme bryster (partnerne mine har omtrent klaga på hvor lite brystene mine har reagert på deres stimuli..) og det endra seg DRASTISK. Bare jeg tok av meg bh-en krølla de seg sammen til verdens hardeste rosin. Og superømme.

Og så de ligamentsmertene da. Jeg klarte knapt å reise meg opp uten at jeg måtte krølle meg sammen i smertejag igjen. Å snu seg i senga ble en ting jeg måtte planlegge etc.

Og det kjedelige ved det hele var, at klart man måtte spørre et sted: "er dette noe dere gravide har opplevd, kan det være tegn på graviditet? jeg kan nemlig ikke teste før om to uker.." og så får man tilbake "verpespyke kvinne - du har bare pms!"

Gravide kan være virkelig ufølsomme en gang i mellom ;)

Skrevet

hehe:) det er sant, men alle her på tri2 har vært kjempegjeve og gitt meg svar:)

Skrevet

Følsomme pupper sikkert tegn for meg også, allerede en uke fra unnfangelsen.

Skrevet

Alt var som det pleide når jeg venter mens. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...