Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Babyen min på 10 mnd er syk for første gang. Snørra renner og han er matt i øynene. Men har nå spist litt i dag og lekt litt. Har temp nå på 38.2 så jeg tenkte å gi han en pinex 125 mg før han legger seg. Sov veldig urolig forrige natt så da hadde han nok feber. Det jeg lurer på er om jeg skal vekke han for å måle temp noe mer i natt? Er det ok at han sover hvis han sover godt liksom?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Jeg pleier alltid og sette vekkerklokka på for og sjekke at ikke feberen blir altfor høy i løpet av natten,lurt og følge med.. 38.2 er ikke så mye feber,men pass på den lille du..
snevit har 3 jenter og en gutt Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Jeg synes ikke at det er nødvendig å vekke han om han sover...38.2 er ikke så mye feber. men om han våkner i løpet av natten så kan du ta tempen på han. Om han ikke spiser så godt mens han er syk så er ikke det noen krise, men gi han masse drikke, helst vann. Lykke til med den lille
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Takk for svar. Ja han har drukket masse vann i dag. Spist mindre enn vanlig, men godkjent. Ga han en pinex nå da, er selv syk så jeg kjenner dette ubehaget i kroppen selv.
Cilla m Neo;) Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 en mamma munn er følsom......kjenn etter m leppene på pannen hans...da kjenner du fort om han har feber....jeg kan lukte det på mine to;)
Cilla m Neo;) Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 så slipper du å vekke han ...skulle det også stå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå