Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Heihei! Noen gravide fra Orkdal her? Det har vært arti om det har vært flere.. Har selv termin i september..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Hallosann ! Jeg er også fra Orkdal !!!!!!!!! Har termin i september. Kunne vel ha lagt ved nicket mitt, men i fare for å avsløre meg, gjør jeg ikke det, ikke ennå hvertfall :-) Artig å se "orkdal" her :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 jeg tør ikke legge ut nicket mitt jeg heller, men det hadde jo vært litt moro å blitt bedre kjent da.. Vanskelig når man er anonym.. Jeg er i allefall 24 (snart 25), og venter førstemann..
<3AlleGodeTingErTre<3 Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Jeg er også fra Orkdal! 22 år, venter mitt første barn (en gutt) 14.juli! Blir gøy! Moro å se at det er flere her fra Orkdal!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 HEI!! D va arti å shå at d va så mang fra Orkdaln.. vi må bli bær kjeint, så vi kain møtes ættepå..
Gøril og Jesper :) Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 blir vanskelig når vi er anonym her.. haha... Hvor i orkdal kommer dere fra da? Jeg kommer fra verdens blindtarm, svorkmo og trenger ikke være anonym, jeg har ikke noe å skjule sånn sett :) nå vet dere sikkert hvem jeg er, og jeg håper jeg får vite hvem dere også er? Venter en liten gutt 8. aug. Fyller 25 år i år, og dette er vårt første barn, og vi gleder oss kanskje mest i hele verden
<3AlleGodeTingErTre<3 Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Hehe, det er nok VI som gleder oss mest i verden altså, det er jeg HELT sikker på Vi bor i Hoston, hehe, DET er verdens navle det, men jeg kommer opprinnelig fra gjølme... Vi har da vel ingenting å skjule noen av oss, på ett eller annet tidspunkt vil nok folk se det på oss likevel Har allefall en mistanke om det
<3AlleGodeTingErTre<3 Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 Sønnene våres, samt 3 andre gutter og to ukjente kjønn fra Hoston kommer vel i samme klasse da Tror produksjonen er høy i år! Var ei som visste om 19 stk som skulle på Årlivoll i våre barns kull!
Gøril og Jesper :) Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 jeg bor ikke i orkdal lengre, men i oslo, så tror ikke min gutt skal gå på Årlivoll skole.. Selv om jeg det hadde vært fint det:) Gikk der selv. Fin skole var det.. Men jeg er mye hjemme på besøk da. Og har tenkt å få min gutt til å prate trøndersk.. haha.. Det er mitt mål her i oslo.. Han kan jo ikke bli oslogutt, for all del.. Håper flere anonyme tør å stå frem med nick Så kan vi danne en orkdaltråd :-) Kjenner mange mange i Hoston, så nå ble jeg nysgjerrig her..
<3AlleGodeTingErTre<3 Skrevet 16. mars 2007 #11 Skrevet 16. mars 2007 Klart gutten må prate trøndersk
LEMEINN Skrevet 16. mars 2007 #13 Skrevet 16. mars 2007 Jeg kommer også fra Orkdal,blir 26 år og venter vårt andre barn..
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 17. mars 2007 #15 Skrevet 17. mars 2007 Æ e buviking, men vil gjerne bli kjent me orkdalinga ja... Regne me vi ska føde på samme sykehus... Når har dåkk termin da damer????
Gøril og Jesper :) Skrevet 17. mars 2007 #16 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har termin 8. aug, men skal ikke føde der da.. Ikke med mindre det skjer litt før når jeg er hjemme på besøk... Bor i oslo..
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 17. mars 2007 #17 Skrevet 17. mars 2007 Oki! Sjer du jobbe som pedleder i barnehage. D gjør æ å sjø....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå