Gå til innhold

Noen råd eller erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den lille gutten vår fikk ikke nok melk av meg i begynnelsen, så vi måtte gi han mme i tillegg for å få han opp i vekt.

Men nå virker det som om han er blitt for "lat" til og suge på puppen.. Han suger når jeg har melkespreng, for da renner vel melka omtrent rett ut, uten at han trenger og suge så hardt, men med en gang han må suge og jobbe litt mer for å få ut melka så gir han opp.. Å jeg veit han er mer sulten, for jeg må jo da gi han mme etterpå..

Jeg kan amme han i 45 min. Å så er han grinete ikke lenge etterpå, får han mme så er han fornøyd mye lengere..

Har veldig lyst og amme han, men føler at måltidene bare blir kaos for jeg veit aldri om han har fått i seg nok mat.. Så det viktigste for meg er jo å vite at han blir mett.. Men syns det er et stort skritt og gå over til bare mme..

Noen råd? Har prøvd å legge han til ofte.. Men han gidder ikke virker det som..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt morsmelk er bedre enn ingenting,tilby alltid pupp før mme! Det var det rådet jeg fikk da jeg ikke kunne fullamme gutten min.....Gi pupp så lenge han vil ha,og så lenge du orker:) Lykke til!

Skrevet

Det er vanlig at de ikke gidder å "jobbe" så mye når de har fått smaken på flasken. Men bare gi han pupp før du gir han mme. Hold på så lenge du gidder. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...