Gå til innhold

3D UL på Hamar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Og evt pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er noe på Hamar, nei.. Tror det nærmeste for oss(som er fra Hamar)er Gjøvik. Hos Mjøskirurgene. Der koster det 1000 kr, de vil helst utføre det i uke 29, sa de da jeg ringte dit..

Skrevet

På volvat har de 3D UL. Tror det koster ca 1200 -1300,-

Så det er flere fra Hamar her? Koselig :-)

Når har dere termin?

Skrevet

Å, har de det på Volvat, ja.. Det visste jeg ikke, kanskje vi skal vurdere om vi heller skal ta det der. Vi fikk ikke bestilt på Gjøvik før ca tre uker før( før uke 29 altså), fordi han som utfører det kun er der en gang i uka og den dagen kan variere..

Jeg har termin 31.07. Venter ei jente. Skal føde på Elverum, bor i Stange kommune. Dere da? :)

Skrevet

Tror det er lettere å få time på Volvat da, hvis han på Gjövik bare er der en gang i uka. Jeg har lyst til å bestille en time .. spennende å se "ordentlig" hvordan babyen ser ut ;-)

Jeg har termin 19. august forelöbig, men skal på ultralyd på tirsdag så får se om terminen blir flytta da. Synes jeg er veeeldig stor til å bare väre 17 uker på vei..

Jeg skal også föde på Elverum. Bor i Ottestad.. og det er jo stange kommune. Bor du i selve Stange byen eller?

Skrevet

Så det nå, har svart det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...