Ennah_85 Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Jeg tror ikke det er noe på Hamar, nei.. Tror det nærmeste for oss(som er fra Hamar)er Gjøvik. Hos Mjøskirurgene. Der koster det 1000 kr, de vil helst utføre det i uke 29, sa de da jeg ringte dit..
Krøllefrøken Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 På volvat har de 3D UL. Tror det koster ca 1200 -1300,- Så det er flere fra Hamar her? Koselig :-) Når har dere termin?
Ennah_85 Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Å, har de det på Volvat, ja.. Det visste jeg ikke, kanskje vi skal vurdere om vi heller skal ta det der. Vi fikk ikke bestilt på Gjøvik før ca tre uker før( før uke 29 altså), fordi han som utfører det kun er der en gang i uka og den dagen kan variere.. Jeg har termin 31.07. Venter ei jente. Skal føde på Elverum, bor i Stange kommune. Dere da?
Krøllefrøken Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Tror det er lettere å få time på Volvat da, hvis han på Gjövik bare er der en gang i uka. Jeg har lyst til å bestille en time .. spennende å se "ordentlig" hvordan babyen ser ut ;-) Jeg har termin 19. august forelöbig, men skal på ultralyd på tirsdag så får se om terminen blir flytta da. Synes jeg er veeeldig stor til å bare väre 17 uker på vei.. Jeg skal også föde på Elverum. Bor i Ottestad.. og det er jo stange kommune. Bor du i selve Stange byen eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå