Gå til innhold

Ikke nok melk..=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser desverre ut som om jeg ikke har nok melk til den lille gutten min=(

Så da måtte vi over på mme.. Men det jeg lurte på, går det an å lage klar noen flasker å ha i kjøleskapet, og varme dem opp? Koke opp vann, blande i pulveret og sette dem i kjøleskapet, og varme det opp i vannbad igjen seinere? (Tenkte bare å lage flasker for et døgn a gangen). Er veldig kjedelig og måtte opp om natta, for å koke vann osv..

Vil den ferdiglagde melka bli dårlig hvis den brukes innen et døgn?

Noen flere som lager flere flasker a gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleide og lage melk om kvelden sånn at jeg hadde til natta og morningen..:)

Skrevet

Jeg bruker oxo å ha melken i kjøleskapet, men den holder seg i bare ett døgn, å den kan varmes bare en gang.

Lykke til :)

Skrevet

jeg lager en på kvelden som er til kl 07....og da lager jeg for hele dagen avkjøler de fort i kaldt vann og setter de i kjølen.....husk malt i melken;)

Skrevet

Etter at den er laget og avkjølt, så kan den varmes opp en gang liksom?

Skrevet

Hva er malt for? Og kan jeg ha det i melken til en baby på halvannen uke?

Skrevet

men har du forsøkt å pumpe deg for å stimulere produksjinen... jeg måtte jobe veldig for å få nok melk. pumpet etter hver gang pjokken hadde diet. og til slutt kom melken..

Skrevet

maltekstrakt er godt for treg mage.j bruker en teskje pr flaske ca.

for alle babyer.

Skrevet

kjøp maltekstrakt på butikken, ha en teskjed i flasken mens vannet er varmt. det er for fordøyelsen slik at den lille slipper å få forstoppelse. mme er tyngre å fordøye enn mm. ja det kan du trygt gi selv om den lille ikke er så gammel.

Skrevet

leste at om man ammer eller pumper mye om natta, kan dette hjelpe melkeproduksjonen.Jeg skal prøve dette da jeg begynner å ha mindre melk, spesielt tomme om kvelden.

Skrevet

Okey! Tusen takk for svar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...