Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Har kansje blitt spurt om foer... men jeg foeler meg forsatt usikker... Boer man slutte med aa stimulere niplene naar man er gravid ? er i min uke 18 naa.. og typen paasto han kjennte en rar smak av de naar han sugde paa dem.... Er det ikke bra aa stimulere dem... ? Boer vi slutte med dette.. Kan dette foere til at jeg faar melk naa ? Haaper noen kan svare meg paa dette... Vil jo forsette med puppekosen viss vi kan, om ikke med munnen, saa med hendene hehe..
oktoberjentene;) Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Jeg vet bare det at å stimulere puppene kan fremkalle fødsel... men aner ikke om det har noe å si så tidlig i svangerskapet.... gjelder kanskje bare senere.. vet ikke helt.... men f.eks på føden så kan man få beskjed om å stimulere de for å få igang rier.... men litt små kos i senga kan vel ikke skade hihi
PrinsessaPåErta Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Stimulering av brystvortene kan kun fremkalle fødsel dersom du allerede er moden, det er man jo ikke så tidlig i svangerskapet. Har aldri hørt at man ikke skal kunne kose på den måten under svangerskapet, tvert i mot! Kos deg du!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2007 Okei.. hehe. godt aa hoere.. har ogsaa lest det om at det kan fremkalle foedsel osv.. Men gjelder nok ikke meg det som er saa tidlig hehe.. Men var bare redd for om d kansje kunne gjoere slik at jeg produserte melk eller noe.... ? SIden d typen min smakte, kansje var tegn paa litt raamelk... Takk for svar! aa setter pris paa flere Skal kose meg videre med puppekosen, dersom det ikke er noe i veien for d hehe..!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 men hva er så galt for deg med å få melk? er jo helt normalt, jeg har også fått det...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2007 vil jo helst slippe aa lekke melk naar jeg bare er i uke 18..
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Hei, du! Var det kanskje det jeg sa som gjorde deg uikker?? Jeg mente IKKE at det var farlig/skadelig på noen måte å stimulere brystvortene nå, men at det muligens kunne føre til økt produksjon av råmelk. Men jeg VET det ikke, så bare kos deg du! Mente ikke å skape forvirring ved å være sånn som vet alt om kvinnekroppen..for det gjør jeg IKKE:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2007 Hei pooos!! hehe.. gaar helt bra det! vet ikke om d var ditt innlegg, men det betyr uansett ingenting hvem d var! Er bare kjempe gla for svar jeg, og jeg forventer seff ikke at alle her inne er eksperter! Ikke tenk paa det du.. hihi.. skal ikke uroe meg mer om dette, ettersom det ikke virker som et problem heh.. Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå