Gå til innhold

Den siste episoden av Grey's?????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket klokkeslett kan man laste den ned??????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker limewire, og da har det faktisk tatt et par dager før den ligger tilgjengelig...

Skrevet

Hva mener du med siste episode? I sesong 3?

Jeg bruker bittorrent.com, og en nedlaster som heter azeurus. Der finner du ALT, og i god kvalitet!

Skrevet

Jeg bruker bitorent jeg også, men det jeg lurer på er NÅR jeg kan laste dem ned? Episode 18, som sendes i USA i dag, kan jeg ikke laste ned før episoden er vist der, så da lurer jeg på om noen vet klokkeslett??

Skrevet

Sikkert et mongo sp.mål¨. Men hvordan gjør man det. Gikk inn på bittorrent.com, men ingen av de filmene jeg søkte på fantes... Hmmmm? Kan du hjelpe meg. Må jeg evnt. registrere meg først.

Jeg er GRØNN i data!

Takk

Skrevet

bruker bittorrent eller isohunt, og det har brukt å komme sånn litt ut på dagen etter at de har vist den i USA..

Skrevet

Jeg vil tro den dukker opp en gang i natt, men siden jeg stort sett sover om natta nøyer jeg meg med å søke den opp i morra tidlig... På isohunt pleier det å dukke opp ganske tidlig, i hvert fall.

Skrevet

Du må laste ned et program som heter BitLord (det finns mange, men det er det jeg bruker) og så søker du etter det du vil ha. Jeg bruker å lastened fra btjunkie, der finner du søkefelt, hvor du skriver hva du ønsker. Vil også anbefale å laste ned vlc-player, bedre å bruke enn mediaplayeren. skjønte du noe? Er ikke så god på å forklare..

Skrevet

er en versjon som ligger på isohunt nå som er lagt ut for 14.5 time siden..menne mulig det er den samme som har ligget ute en stund som man må ha passord på..menne den er snart nedlastet her, så kan go beskjed når jeg har funnet det ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...