Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hvilket klokkeslett kan man laste den ned??????????????
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 jeg bruker limewire, og da har det faktisk tatt et par dager før den ligger tilgjengelig...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Hva mener du med siste episode? I sesong 3? Jeg bruker bittorrent.com, og en nedlaster som heter azeurus. Der finner du ALT, og i god kvalitet!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Jeg bruker bitorent jeg også, men det jeg lurer på er NÅR jeg kan laste dem ned? Episode 18, som sendes i USA i dag, kan jeg ikke laste ned før episoden er vist der, så da lurer jeg på om noen vet klokkeslett??
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Sikkert et mongo sp.mål¨. Men hvordan gjør man det. Gikk inn på bittorrent.com, men ingen av de filmene jeg søkte på fantes... Hmmmm? Kan du hjelpe meg. Må jeg evnt. registrere meg først. Jeg er GRØNN i data! Takk
Hege_83 Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 bruker bittorrent eller isohunt, og det har brukt å komme sånn litt ut på dagen etter at de har vist den i USA..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Jeg vil tro den dukker opp en gang i natt, men siden jeg stort sett sover om natta nøyer jeg meg med å søke den opp i morra tidlig... På isohunt pleier det å dukke opp ganske tidlig, i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Du må laste ned et program som heter BitLord (det finns mange, men det er det jeg bruker) og så søker du etter det du vil ha. Jeg bruker å lastened fra btjunkie, der finner du søkefelt, hvor du skriver hva du ønsker. Vil også anbefale å laste ned vlc-player, bedre å bruke enn mediaplayeren. skjønte du noe? Er ikke så god på å forklare..
Hege_83 Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 er en versjon som ligger på isohunt nå som er lagt ut for 14.5 time siden..menne mulig det er den samme som har ligget ute en stund som man må ha passord på..menne den er snart nedlastet her, så kan go beskjed når jeg har funnet det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå