*Anita* Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hva betyr LO, die og alle disse ordene dere bruker? Dessuten er det en jungel av ting og tang man kan bruke, og det er ikke alt jeg vet hva jeg skal bruke det til. Bl.a. kjøpte jeg noe som ser ut som en penn som jeg kan bytte ut spissen med til bl.a. kniv (som jeg vet hva jeg kan bruke til), men jeg kan også sette inn en spiss med en liten kule på enden. Hva kan jeg bruke den til? Noen som vet?
snuppelure 74 Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 En Lo er den siden du har laget (layout) En dies er den metall platen man setter i quickutz tanga for å stanse ut motiver, det finnes mange mange forskj. dies og alfabet. hvis du kikker på hjemmesiden min har jeg bilde av alle diesa jeg har kjøpt meg, kanskje du skjønner hva jeg mener da http://pic5.piczo.com/snuppelure74/?g=30795956 den penn saken du lurer litt på,heter den quickstick ?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 www.hobbyscrapping.piczo.com
*Anita* Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2007 Jeg er ikke helt sikker på hva den penn-saken heter, men jeg skal sjekke det opp. Kommer tilbake til det! Og takk for svar!
*Anita* Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2007 Da har jeg sjekket opp! (Internett fungerer ikke hjemme, så jeg måtte vente til i dag for å svare). Den pennen er fra scrapers choise og det står bare "verktøysett" på den. Jeg tror jeg har skjønt hva jeg kan bruke de "kulene" til. Tror det er til å utheve figurer og slikt på arket. De kulene er i forskjellige størrelser, alt fra veldig liten kule til ganske stor kule. I tillegg er det pearcing"kniver" som tilhører, med formene runding, trekant og firkant. Hva kan jeg bruke de til? Er ny på dette feltet, har bare tidligere drevet en "light-utgave" av scraping.
Trollet73 Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Det du snakker om er et embossingverktøy. Man legger arket oppå en mønstersjablong og gnir på selve arket for å få frem mønsteret som da vil stå litt ut av arket (embossing = relieff). Små kuler brukes for små detaljer, og større kuler for større mønster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå