nickoline og supermann Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 La den ut for lenge siden på skravlesiden, men folk er mest interessert i om man sier lade eller sjokolade osv.... Andreas har hatt feber siden i går. Kvikner til innimellom. HNatt rare bleier en ukes tid og vi vet at tann nummer 7 og8 er på vei opp i undermunnen. Ikke hatt noe andre plager med tenner nå eller tidligere. Nå har han 39.4 vært laver i går og i morges. Han er forkjølet også, men mest snørr. hoster litt. Går selvfølgelig til lege hvis det vedvarer , men er det noen som har erfaring med tannfeber. Hvor lenge det varer.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Det er ikke noe som heter tannfeber! Har barnet feber er det ikke på grunn av tenner men en ifeksjon eller virus i kroppen. Min far er barnelege på ullevål og sier dette bare er noe som mange har funnet på på grunn av at tenner ofte dukker opp samtidig med annen sykdom og etter en periode med feber.
nickoline og supermann Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2007 Takk for svar. Endelig. Har veninner som har fått barn og alle snakker om "tannfeber". Ser an til i morgen så får vi dra til fastlegen! Han spiser bitte litt og tar pupp og virker jo litt kvikk innimellom! Anbefaler din pappa paracet. Har ikke gitt han, for har hørt at det kan styrke imunforsvaret å ikke gi. Blir han enda dårligere får han selvfølgelig!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Han sier jeg bør gi henne paracet ved feber over 39,5 eller hvis hun tydelig plages av feber under det. Jeg gav paracet i over en uke da hun var syk 7 mnd gammel, hun var veldig plaget da og gråt mye. Har ikke hatt behov for å gi henne paracet før eller etter dette. Nå er hun 13 mnd! Men nå bør jo hvert barn undersøkes av lege da, kommer jo an på barnet også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå