maren blir storesøster `23.07` Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Jeg fant på nettet for en uke siden en badedrakt til barn med puter i siden, men nå finner jeg den ikke igjen. noen som vet hvor på nett det finnes jeg blir gal av å ikke finne den igjen
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 http://www.vprent.no/toy-merkeren/polyotter.html Her er det en side ang noe liknende. Jeg lette egentlig etter en annen type som vi brukte før, kjøpte på clas ohlson. Fant de ikke nå men de var kjempe kjekke i bruk. Var formet som en t-shirt m shorts.. i ett stykke. i over delen var det flyte elementer. Og de hadde i forskjellige str. og farger. (neonfarger på overdelen og sort shorts del) Barna våre brukte de både i basseng og ute, i starten brukte de armringer i tillegg for å lære seg å holde balansen og for å slippe å få ansiktet så lett ned i vannet, men etterhvert som de ble vant med det sluttet de med armringene. Vet ikke om det var dette du tenkte på men men ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå