Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Er det flere enn meg som bruker våtservietter daglig? Det gjør jeg. Jenten min er sjelden rør på stumpen og hun reagerer ikke på dem. Bruker litt forrkjelige merker. Kjøper de våtserviettene en har på butikken der en handler.
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Jeg bruker våtservietter til daglig. Synes dette er veldig lettvindt!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 vi bruker det hver dag, men ikke når hun bare har tisset. da bruker vi vann og klut. vi passer også på å kjøpe dem som ikke inneholder skadelige stoffer. det er ikke om de blir røde på stumpen eller ikek, men om de får senvirkninger som har noe og si. noen våtservietter påvirker tom. hormonene, og det ser man ikke på stumpen.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 jeg bruker dem også daglig. brukt det på begge mine barn, er så enkle i bruk. brukte pampers til førstemann, men nå bruker jeg de coop bleiene (blå/hvit pakning) til 19.90. de ble testet og kom ut bra - ingen skadelige stoffer eller allergi fremkallende stoffer (grønn hverdag eller noe sånt - testen)
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Jeg bruker for det meste klut og vann når jeg er hjemme.. Bruker våtservietter når han har bæsjet, og så vasker jeg over etterpå med klut og vann.. Når vi er på tur bruker jeg bare våtservietter..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå