☆Lille my* Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Skal ikke på ultralyd før 17 april, men er så spent=) Håper alt står bra til! Mamma er overbevist om at det blir jente, men venner sier gutt=) jeg aner ikke! Vil dere gjette?=) Jeg begynte å bli kvalm i uke 8 og er det fremdeles 13+4. Mye stikk og press i magen og underlivet, Kviiiser i hårfestene(hehe) oppblååst og trøtt. Ligger magebilder på profilen om dere vil se=)
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 d blir sikkert en liten gutt=) d har æ sagt t dæ lææææææææææææng hehe . spennt æ på å hør ka du får , kos fra lene
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 det blir en jente.. i can feel it:P
☆Lille my* Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2007 Takk for svar=) Dette blir spennende:)
LilleBobble Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har og har hatt en del av de samme symptomene som deg, og de fleste tipper gutt på meg. Men jeg troooor du venter en liten jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå