Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i en tre roms leilighet med et knøtt lite bad:(. Har ikke plass til stellebord eller kommode der så jeg lurer på om det fins andre alternativer?

Vi har vaskemaskin, så jeg tenkt evt. å kjøpe ei matte eller noe annet slik at jeg kunne stelle barnet der, men vet ikke hvor bra det er...

Setter pris på noen gode råd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fint bruke en stellematte oppå vaskemaskinen, eller så finnes det også vegghengte stellebord, som du slår ned når du skal bruke det. Har du sjekket om du har plass til det?

Skrevet

Det vegghengte stellebordet fra BRIO (ca. 1200-1500 kr.) Ser veldig bra ut! dette skal vi ha regner jeg med.

De har ett vegghengt på IKEA også, men jeg syns det ser litt for spinkelt ut..

Skrevet

Kjenner fler som har det vegghengte stellebordet fra IKEA, og de er veldig fornøyde....skulle bare si det jeg;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg fant ut at stellepute (sånn tykk med litt høye kanter på sidene) funker veldig bra å legge på vaskemaskinen. Jeg kjøpte sånn borrelåsbånd med lim på baksiden som jeg festet på vaskemaskinen og puta. Da lå den støtt og godt. + at det er enkelt hvis du skal reise bort på besøk for da tar du bare med stelleputa og så kan du jo stelle på andres bord/vaskemaskin/gulv osv.

Skrevet

Vi har kjøpt en enkel stellematte på IKEA som vi skal legge oppå vaskemaskinen. Hvis det ikke går så bra, har vi tenkt å kjøpe et sånt nedfellbart stellebord samme sted (sånn som henger på veggen og i teorien skal kunne være klappet sammen). Vi har heller ikke no særlig med ekstra plass, så da må man bruke det man har...

Skrevet

Dersom du trenger meir skapplass kan du kjøpe ei hengehylle i stoff til å henge i taket. Det får du kjøpt på ikea, jysk og skeidar. Billig og enkelt:)

Skrevet

Ja, nettop det har vi også kjøpt. Men vi vet ikke helt hvordan vi skal henge den opp. Kommer nok på noe, men har du et tips?

• 4 uker senere...
Skrevet

en liten stellematte på vaskemaskinen funker helt greit. Brukte det med førstemann. Til andremann bodde vi slik til at denne løsningen ikke funka. Da kjøpte vi veggfestet stellebord fra Ikea og hang denne over doen (!). Funka det også, og merket ikke noe til at denne var noe spinkel eller sånn. Gutten fikk mye bra ryggtrening på dette veggmonterte stellebordet.:-). Til sistemann nå tenkte vi å bruke dette stellebordet pånytt. Denne gangen å henge det over badekaret (er eneste stedet vi har plass her vi bor nå).

Skrevet

Jeg har også innmari lite bad, men heldigvis med vaskemaskin, så jeg kjøpte en sånn stellematte. Innmari kjekt syns jeg, for den kan jeg ta med meg når jeg skal på overnattingsbesøk til venner eller familie med den lille. Kjøpte også en sånn liten badebalje "tummy tub". Har hørt mye fint om den. Har ikke fått begynt å bruke det ennå da, siden jeg ikke har termin før i mai. Men tror det skal funke kjempefint for meg iallfall..

Masse lykke til.

• 2 uker senere...
Skrevet

vi har snekkret ett lite stellebord selv til å ha over vår vegghengte do. Jeg ville ikke ha vegghengt, fordi vi har fliser på veggen og skal selge leiligheten om ett år og da er det kjipt med huller i flisene...

Uannsett, vi fikk plass til en plate på 60x 60 cm og lagde ett enkelt stativ som står på gulvet. platen vipper vi ned når vi trenger stellebord.

Den har en krok på ene siden slik at vi kan henge den opp på veggen med en strikk i krok fra taket. (enklere å sparkle over hull i taket enn i flisene)

Så bruker vi ikea sin stellematte. Helt topp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...