Gå til innhold

Endelig møtte vi forståelse i dag :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Serina e no 6mnd om noen få dager, og ha gulpa siden fødsel... men ha bare fått beskjeden om at gulp er normalt. Men i dag fikk vi endelig litt forståelse på dette området, og ska no få henvisning t sykehuset om å få sjekket refluxen.

Og i tillegg når eg sa til hs i går at vi ville ta røntgen av hodet hennes, sa bare hs at det va ikke noe vits i for fontanellene va jo ikke grodd sammen... Men legen på hs henviste oss m en gang, og vi gikk m en gang å tok røntgen.. Så nå får vi bare vente på svar :o)

E så deilig å bare får litt forståelse, når man har gått i 6mnd med en gulpeunge...

(Men fikk jo også vite noe dårlig i dag da... Vi fikk ikke leiligheten vi skulle ha i Bergen.. Husleierene skulle sende oss kontrakt osv, men den kom aldri..og så ringe de i dag å siere de har fått inn en annen leieboer!! Går det an å være så frekk???)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har og gulpeunge... Er 6 mnd... Hvorfor skal dere ta røntgen?? Jeg har og fått beskjed om at gulping er normalt... Det er fordi hun er så aktiv osv... Gulper Serina om natten og?? Det gjør nemlig ikek Eline. Hvor mye er det nå? Og hva sa du for at de skulle sjekke refluksen? Jeg synes de tar det så lite alvorlig. Selv om det er normalt med gulping får en mer ro i sjelen hvis de gidder å sjekke litt...

Skrevet

Jeg føler heller ikke jeg får særlig forståelse for dette med gulpinga... alle sier det bare er noe vi må finne oss i, så lenge ungen tar til seg næring er det ikkenoe å bry seg om :/

Skrevet

Vi har tatt røntgen fordi ho e skeiv i bakhodet (noe som ble oppdaget på 6ukers kontrollen, men ikkje gjort noe med...) og fordi fysio ville vite om alt ha vokst sammen slik det skal..

Serina har nesten ikke vært aktiv, og ha gulpa mye for det. Har noen ganger gulpet om natten, men sjelden da hun støtt og stadig ligger med hodeenden hevet. Vi har nå begynt m en mme mot gulping da, eller reflux (Enfamil) og det har hjulpet masse hos Serina, men må fortsatt ha på ho smikke både om dagen å natta, for at ho ikkje ska bli våt..

Eg sa det bare rett ut, at alle sa det va normalt å gulpe, men vi ville sjekke det likevel, siden ho ha gulpa fra dag 1. (Kun fått mme da) Men vi måtte t fastlegen for å få sjekket reflux da, så håpe bare at ho e like forståelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...