Gå til innhold

Gruer meg sånn til UL=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på UL i neste uke, og er begynt å bli skikkelig nervøs...Hva hvis babyen er død? er det mange som gruer/gruet seg? Herregud håper ikke det er noe galt, eller at babyen er død :( har liksom ikke så mange symptomer lenger... Men har ikke hatt noe blødninger eller smerter da så burde vel egentlig ikke bekymre meg. herregud, kommer ikke til å få sove nå på en uke jeg,.,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, va også nervøs..

men om du ikke har hatt nåen blødninga eller sånt no, så e sikkert alt bra med din lille i magen:0)

lykke til!!

klem

Skrevet

Det kommer nok til å gå kjempefint:o) Jeg var også veldig nervøs før ul denne gangen - har en liten en fra før, så jeg vet liksom hva jeg går glipp av om det skulle ha vært noe...hadde ikke kjent liv heller - og kjente liv da jeg var 16 uker på vei forrige gang. Har en venninne som hadde det på samme måten denne gangen. Hun hadde heller ikke kjent liv før ul - men alt var fint for oss begge:o) Er jo normalt at fysiske symptomer som kvalme og ømme pupper blir borte etter 12 uker - så det skal du ikke tenke på. Lykke til:o)

Skrevet

Tusen takk! det hjelper å få høre at andre også har vært nervøs, men at det går bra... tanken om MA har stått i hodet på meg siden dag 1...

Skrevet

Lille venn! Jeg vet godt hva du snakker om.. Og det er helt normalt aa grue seg. Som mange har nevnt foer paa forum, saa er det i de aller fleste tilfeller ingenting galt med den lille!! Det er helt normalt aa uroe seg for den lille som ligger der inni, men proev aa heller slappe av og tenke at det er sjeldent noe galt!

Blir nok en opplevelse aa endelig faa se den lille der inni! Gled deg du!!men det er helt fullt lov aa bekymre seg!! det er jo saann vi mammaer er hehe. Jeg baade gruer meg og gleder meg jeg.. men er litt tryggere naa ettersom jeg kjenner den lille inni der. Men er jo mange som ikke gjoer det foer ul. Vil nok bekymre meg fram til jeg er ferdig med ul jeg oxo, er litt over en uke til min.

Jeg skal krysse fingrene jeg for at alt er bra med den lille, og jeg er sikker paa at naar du er ferdig med ul... saa kommer du til aa le av aa tenke over hvor bekymret du var, naar du endelig faar se at den lille ligger der trygt og godt inni magen :)

Oensker deg lykke til jeg!!

Skrevet

Ja, det har jeg også vært redd for denne gangen....til tross for ekstrem kvalme, bl og ømme pupper...er ikke noe kjekt å gå rundt å bekymre seg - så når du har vært på ul og sett at babyen din har det bra - så kan du kose deg med magen din:o)

Skrevet

Ja gleder meg til å bli ferdig med det da... Å endelig kunne slippe å tenke på det hele tiden... uff, er ikke enkelt dette her altså! hehe...

Skrevet

Tror de fleste har vært nervøse innimellom. Er jo ikke så rart!

På vår første UL satt vi på venterommet og sa ikke et ord til hverandre. Pulsen på begge to var skyhøy og jeg klarte nesten ikke sitte stille.

Første bildet som kom opp på skjermen var bare en klump, og min første tanke var: dette var vel ikke bra...men så så vi hele lille godklumpen. Jeg fikk nesten litt tårer i øynene, for jeg hadde forberedt meg på at det kunne komme dårlige nyheter. Den lille var bare 14 uker så vi var tilbake på ny UL en måned senere. Var litt nervøs før den gangen også, er noe spesielt sånn ret før man skal på kontroll.

Men det er helt herlig når alt er i orden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...