Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datter'n vår er 10 mnd, hun har hatt barnevakt på dagtid, men hun har ikke sovet borte enda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en på snart 3 og ei på snart 10 mnd...de har ikke sovet borte ennå..har kun barnevakt hvis jeg jobber,må til lege o.l...

Skrevet

Mathias er 2 mnd og har sovet hos mamman min 3 netter.Men da har jeg vært der til sent på kveld 2 av gangene og hentet han tidlig.. så var vel ikke borte 12 timer engang.

Skal sove hos svigers ( som bor over oss ) neste helg.

Også har mamma hatt han noen timer på dagen av og til hvis jeg skal noe. I morra skal mamma ha han da jeg skal på shopping i Oslo. Og det er ikke noe vanskelig selv om mathias for bare mm.. pumping og flaske er en fin ting! =)

Skrevet

Ikke ofte vi trenger barnefri,men har veldig ivrige bestefoleldre på begge sider.Så de sover endten hos mine eller hans foreldre når de spør om å få "låne".Da koser barna seg,"gamlingene" og vi,hehe.Alle har det bra:)

Eldste er ofte med dem på hytta fordi han ønsker det.

Skrevet

Datteren vår er 6mnd og har sovet hos mine foreldre 1 natt uten oss, men det var da på samme rom og i samme seng som hun er vant med (har egen seng og eget rom hos dem da). Vi va vekke ca 24 timer fra hun da, men ho hadde det bra...

Skrevet

Har vel hatt ca en gang i mnd etter at datteren vår passerte 2 mnd. Ikke overnatting, men f.eks hvis vi skal i bursdagsfest en kveld eller på kino. Ellers går vi jo ut på ting hver for oss, men det blir jo ikke barnevakt når pappa er hjemme med gullet.

Skrevet

Vi har også veldig ivrige foreldre så sønnen våres har sovet mye borte han,men det er sjelden vi spør selv etter barnevakt..men så benytter vi jo anledningen til og gjøre ting da vi er fri =)

Datteren vårs er litt for liten til at jeg leverer henne vekk på overnatting men både mamma og svigermor har spørt når de får låne henne og!

Men de får bare vente litt til..hehe =)

Hun er bare 4 uker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...