spagetti Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Noen som vet hvor jeg får kjøpt hoppehuske? Har du link, kanskje? :-) Det er en sånn huske som ungen kan sitte i og "hoppe" med samtidig... Har sett det før, men vet ikke hvem som har det..
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Vi har en som vi skal selge. Aldri brukt. Bare prøvde den til snuppa - hun HATET den!!! :-( Vil du ha den ska du få den billigt? )
kokosbolle Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Var hos fysioterapaut denne uken med barselgruppa, og hun sa at de to eneste hjelpemidlene de ikke anbefalte, var hoppehuske og gåstol. Hoppehuske anbefaler de ikke fordi det blir for stor belastning på skjelettet og hoftene. Når de ikke kan gå selv skal de ikke oppi en sånn, var beskjeden vi fikk. Det er jo egentlig ganske forståelig, for i en slik hoppehuske vil jo all belastningen ligge på hoftene. Men dette er ikke noe moralsk pekefinger altså, ville bare nevne det, for det er jo dumt å "utsette" de små for noe som kan være skadelig for kroppene deres )
energica Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Var også hos fysio, og sa til henne at vi hadde kjøpt. Hun sa det var greit så lenge det ikke var mer enn 5-10 min Vi har hatt den i tre uker og brukt den 4-5 ganger. Skjønner jo at de ikke skal sitte der i en halvtime. Hun elsker å hoppe i fanget, og det er jo ikke bedre enn i hoppehuska, Alt med måte da ;-)
Heira☆ Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Sier meg enig med energica "alt med måte" Veit om flere (som nå er voksne) som har brukt hoppehuske mye, ingen av dem har skade av noe slag. Jeg har selv kjøpt hoppehuske. Jumperoo heter den. Jeg kjøpte den på xtra-leker, den var på tilbud til 399,- Her ser du hvordan den ser ut http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2004&e=detail&site=us&pid=35540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå