Mini-me:) *gravid* Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har så lyst å kjøpe sjal eller slynge. Har lest mye på nettet om forskjellige måter å bære på, men jeg klarer IKKE å bestemme meg! Bæresjal ser litt komplisert ut, men har jo mange muligheter. Slynge ser litt lettere ut? Altså å montere? Er det noen som har noen erfaringer å dele?
ScaryMama Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har moby wrap, men selv om det ser komlisert ut så er det ganske enkelt etter å ha gjort det et par ganger. Liker godt stoffet i moby, mykt med litt stretch i så den er behagelig og babyen ligger godt.
frøken~synge~vil Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Sjal eller slyng, eller enda bedre Meitai!! Kan anbefales på det varmeste. Sjal er no herk å få på, syns nå jeg, og med slynga så har du all vekten på en skulder. I meitai sitter barnet med ansiktet inn mot deg, og kan sitte både på rygg og mage. I tillegg syns jeg den er mye bedre for mors rygg enn alle de andre, inkl. ergo selen.
Lille søtnos Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Jeg ville også kjøpt mei tai. Sjal er som nevnt over greit når du har gjort det noen ganger, men mei tai er enklere. Slyngen vi kjøpte har det grodd mose på. Den ble helt feil både for barnet og meg. Søk på kenguruloftet.no, der finnes også linker til andre nettsteder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå