Luni og go'gutten =) Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hva syns dere om det? Jeg kan tenke meg at det er koselig, og ikke minst praktisk hvis man vil ha litt ferie og pauser selv også. Men jeg blir litt smårar av disse tussete bestemødrene, så jeg vet ikke om jeg orker en hel uke på samme sted med noen av dem :oP Hihi, snakk om luksusproblem ;o)
It's all about me Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har vært inne på tanke selv og kunne absolutt ha tenkt meg det. Men det forutsier selvfølgelig at man har et veldig godt forhold.
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Sviger foreldrene mine skulle spandere tur på oss sammen med mde, men så måtte min mann jobbe så mye så det er blitt sett på vent en stund..Jg hadde dratt på tur, men måtte ha hatt forskjellige leiligheter..Hadde ikke bodd i samme leilighet.hehe, aldri i livet.. Med min far ( min mor er død) hadde jeg aldri dratt til syden med tror jeg.
Anneli1982 Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Har vel vært i syden 5 ganger nå, mannen min, foreldra mine, poden vår og jeg. Aldri vært noe problem det. De er som regel barnevakt for oss 1 kveld eller 2(har vært 1 of 2 uker av gangen) i løpet av turen. Holder for oss:-) Koser oss så masse ellers. Blir som alltid god mat ute, og litt drikke.... Svigermor får jeg ikke i fly engang... Hun bor 5 minutter unna, men jeg hadde ikke hatt noe problem med det. Sier meningene til hverandre når det er noe vi, blir alltid venner fort igjen...
mai mammaen til to Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 jeg har vært i syden med mamma og søsteren min og jenten min da..på jenteferie..kjempe kjekt det.. kunne iallefall reist på ferie med svigerfar og hans familie.. det hadde vært kjempe kjekt..vi snakker om å dra på camping ferie med dem no til sommeren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå