Gå til innhold

Skal dere pynte kirka med mer enn det kirka selv pynter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er vanlig å ha mer blomster..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kirka pynter ingenting i kirken for dere til bryllupet...iallefall ikke vanlig.

Vi skal ikke ha noe spes pynt fordi vi gifter oss i hamardomen og den er veldig spesiel fra før..og så skal vi ha en del brudepiker og svenner som også vil gjøre sitt. Skal kun ha en oppsats ved alteret som vi kan bruke i festlokalene etterpå.

Skrevet

De sa på kirkekontoret at de pynter med blomster og lys fremme ved alteret. Lurer derfor på om vi trenger mer pynt..

Skrevet

jeg har avtalt med de som skal ha vielse etter oss at vi pynter kirken sammen.

Har tenkt å ha hvite sløyfebånd langs benkene og hvite enkle blomster .

Ellers er det levende lys.

skal også henge opp en hvit korg med små søte poser med roseblader eller ris som gjestene kan ta og hive over oss på kirketrappen. :)

Skrevet

Oki...men du kan jo høre med dem om hvor mye dette er da...tror nok det bare er snakk om de vanlige lysene som alltid pleier å stå der, og en liten vasebuket. Men som sagt, ring dem å hør så vet du litt mer.

Kanskje er det andre som skal gifte seg der samme dag og som skal pynte...er jo mulig å gå sammen om å pynte også om en vil.

Da jeg var forlover i et vinterbryllup pyntet jeg kirken med noen enkle bindinger av røde roser og grankvister...1 stor ved alteret og små som hang på hver rad nedover i kirken + 1 enkelt rose på de helt nederste ved inngangen der ingen satt. Pent og enkelt.

Det er jo opp til hver enkelt hva de syntes er pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...