Alle gode ting er 3! Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Vet ikke om det er fordi jeg er gravid og har bekkenløsning. Jeg synes jeg har det ganske ofte og må legge meg ned minst 1 gang i uka der jeg er helt utslått til jeg går og legger meg. Flere??
fox`y Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 jepp har vondt i hode fra morgen til kvelds.. begynner å bli ganske vant til d,men d er plagsomt..har snakket me lege og jormor om d,men er ikke stort å gjøre...
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Ja jeg har også ofte vondt i hodet og det går ikke over med det første. Hjelper ikke med paracet heller. Det må da være pga svangrskapet!?
LoveInMyTummy Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har ofte vondt i hodet når jeg våkner og det kan vare hele dagen. Slik har det vært i flere uker. I går hadde jeg første hodevondt-fridag på lenge:) Det er utrolig slitsomt, men nå arbeider jeg kun 50%, noe som hjelper.
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Ja, jeg har veldig hodepine til tider, og det føles ut som om hodet holder på å eksplodere, veldig slitsomt:-) Det har hjulpt litt etter at jeg ble sykemeldt, for nå slapper jeg av mye og tar ting i mitt tempo.. For meg hjelper det å sove en liten lur, hender jeg tar en paracet, men det er veldig sjelden.. Håper selvsagt det snart går over, det hadde vært deilig å slippe unna en dag eller to, så krysser fingrene for at det snart blir bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå