gravidapida Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hei, vet det er lenge til, men tenkte reise bort i desember med barn og mann og vil gjerne til et varmt sted. Noen gode forslag? (ikke australia eller thailand- for der har jeg vært) Har drømt om seychellene men det står at det er mye nedbør der i desember. Har dere vært noen fine steder på vinterstid før? Takk og nyt sola!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Jeg anbefaler på det sterkeste Grand Resort(hotell) i Hurghada, Egypt(vng.no). Nå var jeg der i september da, men der er det varmt året rundt. Her snakker vi suuuupert hotell(5- stjerners), barnevennlig, billig, mye god mat, mange fine bssenger og personalet der gjør så og si ALT for deg. Jeg og samboeren min betalte tilsammen 10 000 kr for er nyyyydelig hotellrom i 14 dager, fly begge veier og middag og frokost hver dag(da kunne du velge mellom tre restauranter på hotellet å spise på). Jeg er i allefall veldig fornøyd, og håper det ikke blir så lenge til jeg hkan dra dit ned igjen.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Egypt, Sharm el Sheik... I desember... DEIIIILIG!!! var der 12-26 desebmer.. Mmmmm... vil tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå