Gå til innhold

Noen som har en vårdress å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på neon ulike varianter i butikken, men vet ikke helt hva jeg skal velge. Hva bør jeg gå etter? Så en Reimadress som egentlig bare så ut som en vindtett hel dress, og noen igjen som så litt mer vannavstøtende ut men er redd for at denne kanskje blir for klam å leke i. Noen som har noen tips til hvilke egenskaper det er å foretrekke for en 15 mnd? Regner med å bruke regndress når det er skikkelig vått.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter jeg.. Dette vil jeg også vite :-)

Skrevet

Reima tec vår/høst-dress er super! Den er både vann- og vindtett og lett for de små å bevege seg i. Litt dyr, men verdt pengene spør du meg.

Skrevet

Har sett på Reima jeg også. Har hørt at de er verdt pengene. Men lurer også på om noen har prøvd Leketøydressen fra XXL?? Så på nettet at de er vann og vindtette og koster bare 299,- Noen som har erfaring med disse vårdressene??

Skrevet

reima fra meg også

Skrevet

Vi har leketøy dress. har brukt den i vinter med for inni, nå tar vi ut foret og da har jenta mi på 1 1/2 år en fin barnehagedress med gummi i rompa og på knærne! funker meget bra her :)

Skrevet

Reimatec er helt super! Hadde den i fjor til 1 åringen min, og den satt som et skudd. Hadde foret reimatec i vinter og det angret jeg på siden jeg bor på vestlandet, denne ble litt klumpete. Jeg skal kjøpe ny reimatec vår/høst dress nå og denne skal jeg bruke neste vinter også med en god ulldress under.

Jeg har erfart at Reimatec vår/høst dress ikke blir klam og er helt vanntett!!

Vær obs på at de er gode i størrelsen. Jeg hadde str 80 i vår/høst dress i fjor, og denne brukte han helt frem til november og da var han 16 mnd. Han er litt god og rund. Det er veldig lurt å prøve dressen på barnet i butikken og ikke kjøp den mye for stor for da blir de lett klumpete. Jeg synes det er utrolig viktig at så små barn som nettopp har lært seg å gå ikke blir hemmet av klærne de går i.

Lykke til med valg av dress, jeg har ikke andre dresser å anbefale siden jeg bare har prøvd Reimatec. Er så fornøyd at jeg kommer til å fortsette å kjøpe de opp igjennom. Har bare et barn enda så kjøper litt nøytrale farger slik at nestemann kan arve, de er jo ikke akkurat gratis:-)

Skrevet

Også veldig fornøyd med Reima tec. Er helt vanntett, men ikke klam og "stiv" Har to ulike dresser fra Leketøy, begge disse trekker vann. (er ikke sånne med gummi, men reklamen sa de skulle være vanntette-det er de ikke) Reima koster litt, men ër verdt det. Den ene Reima dressen vår er det tre barn som har brukt, og den er fortsatt vanntett.

Skrevet

Vil også anbefale Reimatec sin vår/høstdress. Denne er bare suveren!

Du må ikke kjøpe den for liten, på butikken her sa de at dressen fra skulder til nederst på beinet(uten strikken) bør være like lang som barnet er langt. Reimatec vårdressene er så myke at det blir ikke problemer å bevege seg selv om de ser litt store ut, bedre enn at de strammer i rumpa når barnet strekker seg eller bøyer seg framover. Vet hva jeg snakker om for jeg kjøpte for liten størrelse. Har derfor en meget pent brukt mørke blå dress i str. 86 å selge:-) Denne er 73 lang( etter det målet jeg beskrev tidligere i teksten). Bare som et godt råd :-)

Skrevet

Noen som har gode erfaringer med en litt billigere dress?...

Skrevet

Jeg har Trolldress til min gutt på 20 mnd. Den er jeg bare kjempefornøyd med. Dette er en helårsdress. Den har en innerdress i ullfleece som du kan ta ut om vår/høst slik at det blir en vår/høstdress. Den er både vindtett og vanntett. Denne er dyr men så har du til gjengjeld en dress som du kan ha hele året. Og ullfleecedressen er også helt genial å ha under f.eks regntøy. Virkelig en dress å anbefale.

Skrevet

Reima, er det nødvendig for pike på halvannet år som ikke er i bhg??

JEg har nemmelig bare en sånn der parkdress til 149 fra sparkjøp.......

Skrevet

Har kjøpt Reimatec til min gutt på snart 1 år selv om han ikke skal i barnehage før til høsten. Er kjempefornøyd med disse dressene. Myke og gode. Kan faktisk erstatte en regndress og i tillegg "puster" den...Og det gjør ikke en regndress!

Skrevet

Jeg har en reflex allværsdress til 399,- som er helt grei. Den er lett og myk å bevege seg i til en på 15 måneder. Det jeg ikke liker så godt er at stoffet trekker lett til seg møkk. Ikke så lett å bare tørke av med en klut. Derfor må den vaskes litt ofte. Jeg har også en Helly Hansen. Den er det mer glatt stoff i som er enklere å holde rein. Den kostet vel ca 350,- på OBS.

Begge disse er vannavstøtende, ikke vanntette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...