Gå til innhold

I dag har vi vært på kontroll


Loppelill

Anbefalte innlegg

Det er vel 8 mnd kontroll, han er 7,5 mnd. Han var 71cm lang og 9480g tung, hodet var 46,2cm. Alt var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for snuppen din :)

 

Vi skal til onsdag - på 6mnd kontroll - hun er da 7 mnd.

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt å få bekreftet at alt er bra! :o) Vi skal ikke på konrtoll før ni mnd, er det vanlig foresten? At det går tre mnd mellom? Men tror jammen det jeg skal gå en tur til helsestasjonen i morgen for å måle vekt og høyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har vært hver måned, og skal i neste uke på 8 mnd kontroll. Men for vår del så går jo alt sin vante gang, og vi har ingen spørsmål til helse søster, så det er nå egentlig kun for å veie han. Er jo litt nysgjerrig på å se hvor mye han har vokst nå etter at han får fast føde. Skjer jo ikke så mye på hverdagene, så en tur på helsestasjonen er jo greit å få med seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på 7 mnd kontroll i dag. Han var 7 måneder for en uke siden.

Alver var 9200 (++ husker ikke ...) og 71 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hos lege på 6 mnd kontroll (ikke helsesøster) og så skal vi ikke tilbake før på 9 mnd kontroll og da er det hos helsesøster... Så her er det tydeligvis veldig forskjellig fra sted til sted..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på 8 mnd kontroll, hos helsesøster. Men det er lenge til ennå, knøttet er jo 7 mnd imorra, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på 7 mnd kontroll på onsdag. Balder var 69cm lang og veide 7730 på 6 mnd kontrollen. Er spent på hvor mye han har gått opp.Han har fått budeile lår og smilehull i albuen så jeg regner med at det ikke er lite han har gått opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å veide Thomas i dag, han var 8600 tung og 71,5 lang. Lang og slank! 7 mnd er han nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer på denne også, jeg, selv om jeg har skrevet inn på den andre 8mnd linken også..;)

 

Ingeborg var på kontroll i går, selv om hun bare er 7 mnd og en uke eller noe. Hun veier 9880 gram og er 72 cm lang (var vanskelig å måle lille sprellefrøken..).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg også fått veid frøkna mi:o) Hun var 7255g og ca 70cm. Vokst to cm siden sist, ikke lagt på seg nevneverdig. Hm, lurer på hvorfor jeg. Kan kansje være at hun har drevet å bæsjet utolig mange ganger per dag? Heldigvis ferdig med det, bare ett par ganger om dagen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...