chrisallic Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Snuppa her i huset sier: mamma,pappa bramann=broremann nei heia tutti navnet sitt mek=melk tante måmmå=mormor moffa=morfar min nese øya=øye ganin=kanin bæs=bæsj mat mage kommer ikke på flere,men hun kan mange dyrelyder.HUn kan også peke hvis jeg spør hvor munnen,øyet ,øret og nesen er.
Ranveig R Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Guten vår seier følgande: mamma pappa faffaff (farfar) tatte (tante) hei ha det eppe (eple) egg (han er veeeldig glad i egg...) buss brrr (bil/hjul/vaskemaskin) namnam (mat/noko som luktar godt) bupp (pupp) nei (flittig brukt når vi spør om han har noko i bleia si...) yss (lys) pus dæ (der) oiii Han kan og lydane til hund, katt, sau, hamster, kanin, fisk, hest, gris, slange, bjørn, løve, fugl osv osv. Og når vi spør så peiker han på øre, auge, nase, munn, tunge, mage, navel, tiss, hand, fot og hår. Først peiker han på seg sjølv, og så på den som spør. Han er forresten ein racer på sangleikar, kan bevegelsene til alle bevegelsessangane eg kan. Men han syng ikkje sjølv. Sikkert noko eg har gløymt no, men dette er i alle fall det meste. Han blir forresten 18 mnd om ei vekes tid.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Han er 16 mnd... Husker garantert ikke alt.., men røfflig dette=) Kjess - kjeks mamma pappa kost gå æsj nei og ja borte/titti der ha ( vil ha) Hei og hadet oii hest auuu sko vov vov (hund) se Det jeg kom på nå... Det han sier mest ihvertfall...=)
Gjest mphs Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Hun er akkurat blitt 18 mnd og har nå i overkant av 40 ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå