Gjest Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Visste ikke at smårollingene begynte så tidlig:) Er det vanlig å begynne å rulle fra rygg til mage på omtrent samme tid?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 jeg regner med at småtten din kanskje bikker over mer enn han ruller??.. er ikke vanlig å bevist rulle rundt så tidlig... er vanlig at de ruller rygg til mage først, og deretter mage til rygg noen uker senere...
ScaryMama Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Nikolai begynte med det da han var 7 eller 8 uker. Jeg hører at folk sier at det ikke er bevisst, men jeg er litt usikker på om jeg er enig. Han hatet å ligge på magen, og han hadde en teknikk som han brukte på å rulle. Han rullet flere ganger på rad, nesten hver gang vi la han på magen i en periode. Så jeg tror at det lå noe vilje i handlingen!
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 åh, ja, det kan godt være. ble bare så overraska jeg fordi jeg la han ned på magen for å trene ryggen og han rulla/bikka seg over på ryggen mange ganger. Kan ikke øve på stellebordet lenger fordi han skal bare over på ryggen:)
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 KOzy K, jeg får også inntrykk av at det er noe han virkelig vil. Hver gang jeg legger han på magen tipper han seg over:)
Babyfacepsycho Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Michelle begynte med det igår. Ser jo så bevisst ut. Men samme det egentelig. Hun gjör det uansett, bevist eller ikke. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå