ScaryMama Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Nå har Nikolai hylskreket i nesten 2 timer uten pause. Ingenting får han til å roe seg! Hva i all verden er dette for noe?!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 hvor gammel er han? bruker han å skrike? har han magevondt? forstoppelse? tenner?
ScaryMama Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2007 Han er 4mnd. Han har en tann som er godt på vei men jeg vet ikke om det er det. Han var sikkert trøtt og han trenger god hjelp fra meg til å klare å sovne. Fikk endelig trillet han i søvn. Skulle sånn ønske at han klarte å sovne på egenhånd uten den lange kampen hver gang! Også våkner han hver tredje time på natten, og da må han puppes i søvn igjen. Han er en fryktelig demanding baby!
Mamma til 3 <3 Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Er nok tennene som plager han. Snuppa mi(nå 2 år) var akkurat sånn. Har du prøvd dentinox?
ScaryMama Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2007 Ja har prøvd det, men jeg har ikke merket noe forbedring... Drev å smurte på mens han hylte som verst:)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Kan jo være han nå var på gensen til overtrøtt eller? Har du prøvd paracet mot tannvondtene? Sånn bare for ås e om det er det, liksom. Eneste som funker her i gården - dentinox har ingen effekt på denne snuppa. På broren hjalp det veldig godt derimot!
ScaryMama Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2007 Har ikke prøvd paracet, mest fordi jeg ikke har lyst til å plage han videre med å putte ting i rompa hans, stakar!!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Blir han sint om du gir ham stikkpille eller måler tempen? Elias hatet det, så vi kjøpte øretermometer og paracet mixtur - null problem Kanskje du kan prøve det å se om det hjelper?
ScaryMama Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2007 Har aldri prøvd verken å måle temp eller gi stikkpille... Visste ikke at det fantes paracet mixtur? Skal heller kjøpe det! Vil ikke plage en baby som allerede har ubehag!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 15. mars 2007 #10 Skrevet 15. mars 2007 Nei, det forsåt jeg - jeg likte heller ikke måle på elias, i og med han skrek så sårt da stakkar! Men kjøp mixtur og gi det til ham med skje eller sprøyte - husk å gi i små porsjoner - det smaker jordbær eller skogsbær, så er ikke vondt, men det er jo en uvant smak siden han er så liten. Og skal du gi det med sprøyte, bør du sprute det langsomt og inn mot innsiden av kinnet. Spruter du det fort rett i svelget, vil han brekke seg. Bare ett tips - har fått miksturen i retur noen ganger ved å gjøre den feilen, skjønner du
spagetti Skrevet 15. mars 2007 #13 Skrevet 15. mars 2007 Vi gir Biovit på sprøyte, det funker hver gang. En dråpe i munnen når gullet hyler, så blir det stilt.. :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #15 Skrevet 15. mars 2007 Er ikke spesialist, men er han sulten? Noen sier de fikk en "ny" baby etter at de begynte å gi et par skeier med grøt. Ville hørt med helsestasjonen før jeg begynte.....
ScaryMama Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 15. mars 2007 Om han er sulten ja! Konstant he he... Han får grøt og frukt. Og ja, han har blitt mye bedre etter at vi begynte med det, men det var ikke sult heller. Han hadde fått både grøt og pupp og ville ikke ha mer... Lurer på hvorfor han plutselig klikker sånn. Men vi har vært ute og gått masse og shoppet litt, og da har han vært super blid hele tiden, selv om han var både sulten og trøtt. Jeg lurer på om han holder på sånn fordi han kjeder seg rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå