lowe Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Heisann:) Vi reiser snart til Tenerife med 2 barn . har kjøpt solfaktor 25 til tulla på 1.5 år. de skal jo helst prøve å unngå å være så mye i sola. Men d jeg lurer på er om jeg skal bruke den bare de første dagene og så begynne med lavere faktor,eller skal jeg bruke den på henne hele tiden? takker for svar:)
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Jeg bor i Spania og har 2 barn, og bruker solfaktor 50 pá de hele sommeren igjennom. Og det smóres pá for hver gang de har vaert i vannet (basseng, sjó). Smá barn trenger ikke bli hverken brune eller solbrente. Uansett sá fár de farge. Ellers bór du beskytte hodet med en solhatt/caps nár de er i solen. Nár hun er sá lita sá er det oxo fint á ha med vann (i flaske/dusj i naerheten) hvor du kan skylde av det verste saltvannet etter at dere har badet. Saltvann irriterer huden og kan svi veldig. Og ellers bór dere ha en parasoll som hun kan sitte/sove/leke under. Solen er utrolig sterk her nede og smá barn bór ikke utsettes mye for den. Kjóp oxo en fuktighetskrem som du smórer pá henne om kvelden etter badet - dette avkjóler en varm hud. Unngá á vaere i solen mellom tolv - tre, da den er pá det sterkeste. Fá i henne mye væske. Ser det ble mye som du ikke har spurt om ) Men solen kan vaere skummel. Se og laer av de innfódte. Du finner ikke en spanjol som ligger langflat i solen og soler seg - de finner du under parasoller og trær ) God tur - jenta kommer til á stortrives )
lowe Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2007 Tusen takk for alle gode tips. Vi gleder oss til ferie nå
Mona og Sine Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 vi var på grand canaria, smørte henne med faktor 50 hele turen, ho hadde et lite bleie skille hehe, men ho var ikke mye i sola hellerda!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Jeg hadde smurt med faktor 25 hele tiden, og ikke la henne være for mye i solen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå