Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som går på det?Blør dere ekstra mye når du har mensen?Syns det tar litt av her nå:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går på marevan ja, men har ikke fått tilbake mensen etter fødselen, så vet ikke om jeg kommer til å blø mer enn før. men jeg lurer litt på dette jeg også da....?

Skrevet

bruker ikke marevan selv, men jobber som sykepleier og har mange pasienter på jobben som bruker det.. det jeg vet er at mareven gjør blodet "tynnere", det påvirker blodet slik at det ikke koagulerer så lett. Dermed gir det økt blødning dersom man skader seg, ved kirurgiske inngrep ol.Så jeg ville tro at det også gir økt mens, uten at det er noe farlig..

Skrevet

er også sykepleier. du kan nok gjerne blø noe mer. Men dt skal vel ikke ta helt av. Håper du er jevnlig å tar INR-blodprøver. De skal dosere Marevantbl etter dette.

Skrevet

er bare andre dagen da,men har aldri blødd så mye før..får vel se det litt an!Tar inr-blodprøver 1 gang i uken,det stabiliserer seg aldri jo:-(

Skal egentlig gå 6 mnd på det bare,gjelder det og hvis inr ikke er stabil??

Skrevet

Samme her! Nå endelig har det begynt å bli mer stabilt, etter 4 mnd!

Men til spm ditt, jeg har hatt mensen 1 gang etter fødselen og jeg blødde ikke noe mer enn vanlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...