mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Nei nå er det på tide....Ja da, vet det er helt normalt at en på 13 mnd ikke går. Men det er så slitsomt, særlig inn og ut av barnehagen. Med et bekken som ikke er på mitt lag, en Knert på armen og en sekk med div barnehageklær som har blitt vasket i andre hånda... Storebror gikk uken etter 1 års dagen, men han her.....nei han er blitt en bedagelig fyr. Enda "alle" trodde han skulle gå tidlig. (som om det er noen fasit på det). Han var tidlig ute med alt, snudde seg fra rygg til mage ved 3 mnd. begynte å åle seg ved 5 mnd, krabbet ikke lenge etter... Har gått rundt bordet, jeg vet ikke hvor lenge. Men gå for egen maskin...... Nei.....det kan være fali` det..... Men når han vel er i full gang, angrer jeg nok... Og tenker at hvor ble det av lille babyen min... Dette er ikke ment som klaging, bare tanker jeg gjør meg.
Travelmor Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Kanskje barna blir med bedagelig jo lengre uti søskenflokken de kommer? Slik er det i alle fall med mine. De to første gikk rundt ettårsdagen. Den eldste var så rolig hadde ikke forventa at ho kom til å gå før 1 1/2 år. Men neida. Ho gikk tidlig. De to siste, som har vært rimelig aktive, gikk når de var rundt 16 - 17 mnd. Dersom dette holder frem, blir babyen på armen veldig lenge. Mange er jo redde for å slippe seg. Det er jo egentlig et kjempeskritt, det første, for et lite menneske.
Superlis Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Knott her er 11mnd tror ikke han går på en stund enda..de to første gikk rundt året,nr 3 gikk før han var 10 mnd...så de er bare så forskjellig:) Men det er som du sier,blir litt tunge innimellom:)
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Til sammen har jeg og min samboer 5 barn. Minsten er en veldig attpåklatt og vi tenkte at med så mange storesøsken rundt seg så reiser han seg sikkert tidlig opp og går for å nå igjen alle de andre. Men neida, han er snart 13 mnd og viser ingen stor interesse for det enda. De andre gikk før 1 års dagen (bortsett fra 1 med Cp). Han ene gikk fra han var 10 mnd.... Jeg og gleder meg til han går Er sliten av å bære.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Heia Knerten Heia Knerten Heia Knerten!!!!! Hilsen lille rosa som går og går og går og går og går og går og faller en hel masse, men opp igjen.............Moro moro moro! Og ja, litt mer behagelig for mammas bekken og armer:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå