Gå til innhold

herregud for et brødhode az....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi ska ha datteren i 3 uka no,mora levere ho med fly for de bor i bergen,å ho har ikkje med klær te ungen...herregud ho e faen så blåst az...

vi har jo noe,men ikkje så mye da...svare vi fikk,trudde ikke ho sku ha med klærne i..

at det går ann...sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, vi har et eget sett med klær til min manns datter, og moren sender aldri med klær til oss.. og det synes vi er greit vi.

Skrevet

jo e greit det...hadde det vært veldig ofte og nærme så hadde det gått ann.for vi kjøpe klær osv når ho e her...men når ho e her så sjeldent så syns vi det e lite vits at klærne blir liggende her bare,så vi sender det med henne hjem igjen...

• 4 uker senere...
Skrevet

I mitt tilfelle vil ikke mor til steungen min ha klærne jeg kjøper til h*n.

Sender de tilbake ubrukt(ungen forteller at h*n ikke har brukt siden sist h*n var hos oss, eller prislapper er ikke tatt av) og ber om at klærne blir liggende hos oss. De få klærne h*n har hos mora er 3 nummer for små, utvaska, slitt og stygt.. Og dette har ingenting med skam over dårlig råd o.l å gjøre. Hun er bare ikke interessert i å handle klær til ungen når det trengs. Og tåler ikke at jeg gjør det.

Jeg liker å handle klær til ungen, men heretter gidder jeg ikke bruke en krone på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...